اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۶۹۶
باشگاه مس سونگون ورزقان در حمایت از تیمداری دبیری بیانیه‌ای منتشر کرد.
۱۵:۵۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان؛ این باشگاه ضمن حمایت از تیمداری باشگاه دبیری در لیگ برتر فوتسال؛ با توجه به صحبت‌هایی مطرح شده درباره انتقال بازیکنان بین دو تیم ، نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی به شرح زیر منتشر کرد:
به نام خدا
باشگاه مس سونگون ورزقان قبل از هرچیز، اتفاق مبارک بازگشت تیم دبیری تبریز به مسابقات لیگ برتر را به هواداران و جامعه ورزش تبریز تبریک می‌گوید و ما بر این اعتقادیم که چون چند فصل گذشته همچنان دو تیم آذربایجانی در رقابتی مردانه و همراه با برادری در جهت اعتلای ورزش و بخصوص فوتسال آذربایجان گام هایی بلند و استوار بر خواهند داشت.
در ادامه اما پیرو مصاحبه دوست و همکار عزیزمان جناب آقای افشین دبیری مدیر محترم باشگاه دبیری تبریز درباره سه بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات ، از این باشگاه به مس سونگون پیوستند، نکاتی چند را به عرض می رسانیم.
نخست اینکه بعد از اخبار ناگوار درباره انحلال تیم دبیری، پس از دیدار دوستانه ایشان با مدیریت باشگاه مس سونگون و تاکید ایشان بر عدم تیمداری و ضرورت اتحاد میان دو باشگاه، این سه بازیکن با جدایی از دبیری و اخذ رضایتنامه رسمی به مس پیوستند.
در ادامه اینکه درحدود سه هفته از حضور این بازیکنان در تمرینات آماده سازی مس می‌گذرد و بخشی از استراتژی باشگاه بر اساس جذب این بازیکنان پایه ریزی شده و اعلام ناگهانی باشگاه دبیری برای تیمداری مجدد ضربه فنی بزرگی به باشگاه ما محسوب می شود.
در پایان باید اشاره داشت در مسئله قرارداد میان باشگاه و بازیکنان که تعهدی دو سویه است، غیر از حقی که در این زمینه به باشگاه مربوط می شود ، نظر کادرفنی و بازیکنان ذی نفع هم باید در نظر گرفته شود.
باشگاه مس سونگون ورزقان با توجه به جمیع جهات اشاره شده و با توجه به اینکه یکی از اهداف اساسی خود را اعتلای ورزش آذربایجان می داند در آینده نزدیک و پس از مشورت با بازیکنان مورد نظر ، کادرفنی و هیات مدیره محترم باشگاه ؛ نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام می کند.
لذا از دوستان بزرگوارمان در باشگاه دبیری تبریز هم تقاضا داریم با سعه صدر در این زمینه و دقت نظر بیشتر در فرمایشات شان، دو باشگاه را در اتخاذ بهترین تصمیم برای اعتلای فوتسال آذربایجان پس از تصمیم ستودنی باشگاه دبیری برای تیمداری مجدد، یاری نمایند.
با سپاس
باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری