اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۶۹۵
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ اظهار داشت: هدف ما تطابق نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول در نیم فصل است و این مساله به سود همه باشگاه‌ها و بازیکنان است.
۱۵:۳۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک در گفت وگویی، در مورد زمان آغاز لیگ دسته اول در فصل آینده گفت: لیگ دسته اول در فصل آینده در دهه دوم مرداد ماه آغاز می‌شود و بین 10 یا 15 مرداد آغاز خواهد شد. با توجه به حرفه‌ای شدن لیگ دسته اول در تلاش هستیم که زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و لیگ دسته اول باهم تطابق پیدا کنند. مزایای این طرح از معایبش بیشتر است.

وی افزود: در صورت تطابق نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر و لیگ یک باشگاه‌های لیگ برتری می‌توانند از بازیکنانی مد نظرشان در لیگ یک استفاده کنند و تیم‌های لیگ دسته اولی هم می‌توانند از بازیکنان لیگ برتری که کمتر شانس بازی پیدا کرده‌اند استفاده کنند. در واقع تبادل بازیکن بین تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی انجام می‌شود و این مساله به سود باشگاه‌ها و بازیکنان خواهد بود.

وی در مورد اینکه جذب بازیکنان خارجی در لیگ دسته اول فصل آینده همچنان محروم خواهد بود یا نه، گفت: بله فصل آینده هم جذب بازیکن خارجی در لیگ دسته اول ممنوع است و این ممنوعیت برای سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت زیرا می‌خواهیم استعدادهای جوان ایرانی در لیگ دسته اول رشد و پرورش پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین