اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۵۸۴
دیگو کاستا از عدم علاقه چلسی و کونته به حضورش در فصل آینده سخن گفت و اظهار داشت: باشگاه قصد فروش مرا دارد و من باید برای بازی در جام جهانی تیم مناسبی پیدا کنم.
۱۶:۲۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| شب گذشته پس از تساوی اسپانیا و کلمبیا در دیداری دوستانه، دیگو کاستا از آینده خود در باشگاه چلسی پرده برداشت.

مهاجم 28 ساله آبی‌های لندن که این فصل در قهرمانی تیمش نقش فراوانی داشت اظهار داشت: من اکنون بازیکن چلسی هستم اما آنها دیگر مرا نمی‌خواهند. آنتونیو کونته به وسیله پیامک به من گفته که چلسی دیگر با تو همراه نیست و همه چیز تمام شده است. مربی به من هشدار داد که برای فصل آتی روی من حساب نخواهد کرد.

دیگو کاستا تصریح کرد: باعث شرمساری است. من این پیام‌ها را برای طرفداران چلسی خواندم تا تصمیم بگیرند. اما چیزی که مشخص است این بوده که مربی مرا نمی‌خواهد و باید یک تیم دیگر پیدا کنم.

کاستا از طرف اتلتیکومادرید پیشنهاد دریافت کرده اما این باشگاه از نقل و انتقالات تابستانی محروم شد. وی در این خصوص اظهار داشت: بازگشت به تیم سابقم بسیار خوشحال کننده بوده اما من باید 5 ماه به دور از فوتبال باشم. امسال، سال جام جهانی بوده و من بیشتر به فکر بازی در آن رقابت هستم.

مهاجم اسپانیایی همچنین از طرف لیگ چین پیشنهاد‌های بسیار خوبی دارد که باید دید کاستا چه سرنوشتی را برای خود رقم می‌زند.

برای جانشینی وی نیز به نظر می‌رسد آنتونیو کونته روی «روملو لوکاکو»، مهاجم اورتون حساب باز کرده و خواهان خرید وی است. البته برخی رسانه‌ها نیز از علاقه مربی ایتالیایی به آلوارو موراتاخبر می‌دهند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین