اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۴۳۹
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: 6 بازیکن استقلال خوزستان آزاد هستند که ما هم مثل سایر باشگاه‌ها خواهان جذب آنها هستیم.
۱۴:۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگویی، در مورد حضورش در فولاد خوزستان و اینکه از روز گذشته کار را آغاز کرده‌اند عنوان کرد: از روز گذشته برنامه‌های خود را آغاز کردیم و در اولین جلسه کاری بحث تست‌گیری و دیدن کیفیت بازیکنان پایه را داشتیم. بازیکنان باید کم‌کم شرایط رشد و پیشرفت را پشت‌سر بگذارند و خود را آماده حضور در میادین بزرگ کنند.

وی در مورد اینکه آیا در تیم‌های پایه بازیکنی حضور دارد که بتواند از لحاظ فنی به تیم بزرگسالان کمک کند، خاطرنشان کرد: صد درصد همین‌طور است، خودم از بخش پایه کار را آغاز کردم و کاملاً به شرایط باشگاه فولاد آشنا هستم. با مدیر آکادمی فولاد هم جلسه گذاشتیم تا همکاری خوبی داشته باشیم و از آکادمی و جوانان نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه سرخ‌پوشان اهوازی طی دو فصل اخیر به جایگاه دوازدهم و دهم رسیدند و چه برنامه‌ای برای لیگ هفدهم دارند اظهار داشت: به دنبال این هستیم که تیمی قوی بسازیم تا هوادارانمان احساس خوشحالی کنند. باید فوتبال جذابی ارائه دهیم و به جایگاه در خور شأن فولاد خوزستان برسیم.

پورموسوی در مورد اینکه بسیاری از بازیکنان فولاد قراردادشان تمام شده و آیا این مسأله کار آنها را سخت نمی‌کند، گفت: لیستمان را آماده کردیم این لیست چند بخش دارد ما 6 نفر اول لیست را دعوت کردیم و مذاکرات را پیش بردیم سپس گروه دوم و سوم را دعوت می‌کنیم تا به ترتیب مذاکراتمان را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تمایلی به ادامه همکاری با بختیار رحمانی ندارند و شایعه جدایی او مطرح شده تصریح کرد:این مسائل شایعه است ما لیست خروجی نداریم از همه می‌خواهم به شایعات توجه نکنند ما کارمان را شفاف پیش می‌بریم و اجازه نمی‌دهیم این مسائل مطرح شود تا یک عده خاص سوءاستفاده کنند. بر اساس لیستی که مشخص کردیم گروه به گروه پیش می‌رویم.

سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با وضعیت وحید طالب‌لو و اسماعیل شریفات عنوان کرد: همانطور که گفتم لیست ما بر اساس گروه‌بندی و گروه اول 6 بازیکن هستند که با آنها صحبت می‌شود. ما بر اساس بودجه‌ای که مشخص شده کارمان را پیش می‌بریم و مذاکرات را دنبال می‌کنیم.

وی در مورد دستیارانش خاطرنشان کرد: همان گروهی که همراهم در استقلال خوزستان حضور داشتند با من در فولاد همکاری می‌کنند، سال قبل اگر موفقیتی به دست آمد حاصل تلاش کل مجموعه و کادر فنی بود. به این نفرات اعتماد کامل دارم و در کنارشان به موفقیت نسبی رسیدم.

پورموسوی در مورد اینکه گفته می‌شود با محمد طیبی و فرشاد سالاروند به توافق رسیده‌ام، عنوان کرد: 6 بازیکن استقلال خوزستان قراردادشان به اتمام رسیده که یک نفر به تیم جدیدی پیوست 5 بازیکن دیگر هم مشتریان زیادی دارند که ما هم یکی از آنها هستیم. بازیکنان استقلال خوزستان سال قبل از لحاظ اخلاقی یا فنی با وجود همه مشکلات عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و مردانه جنگیدند و همه دوست دارند با این افراد همکاری داشته باشند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود با حسن بیت‌سعید مذاکره کرده اما او گفته قصد دارد به استقلال برود و پاسخ منفی داده است، عنوان کرد: بیت‌سعید به من جواب منفی نداده است.

وی در مورد اینکه عبدالله ویسی سال قبل اعلام کرده بود از استقلال خوزستان بازیکن نمی‌گیرد و آیا او هم همین کار را می‌کند، گفت: با صداقت حرفم را زدم و گفتم هر بازیکنی که آزاد است و قرارداد ندارد مدنظر ما قرار می‌گیرد این مسأله از لحاظ حرفه‌ای مشکلی ندارد نمی‌خواهم زیرآبی بروم و موضوع دیگری را بیان کنم. همانطور که بهمن روشنایی هم اعلام کرد هر بازیکنی که آزاد است برای آینده‌اش حق انتخاب دارد و ما هم با بازیکنان آزاد باکیفیت مذاکره می‌کنیم. اتفاقاً این بازیکنان سرمایه استان هستند و بهتر است در استان باقی بمانند.

پورموسوی در مورد نامشخص بودن وضعیت استقلال خوزستان و اینکه گفته می‌شود قرار است به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شود، اظهار داشت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال خوزستان بیفتد بعد از 6 سال همکاری با این باشگاه یکی از سخت‌ترین تصمیمات را گرفتم امیدوارم اتفاق خوبی برای این باشگاه رخ دهد به مزایده گذاشتن موضوع خوبی نیست. این تیم از لیگ‌های پایه کارش را شروع کرد و به قهرمانی لیگ برتر رسید. حیف است استقلال خوزستان این شرایط را داشته باشد. امیدوارم بودجه خوبی در اختیار این باشگاه قرار بگیرد و کارش را پیش ببرد.

سرمربی فولاد خوزستان در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم به ما فرصت و زمان کافی را بدهند و از برنامه‌هایمان حمایت کنند همچنین درخواست می‌کنم به فضای مجازی و شایعاتی که مطرح می‌شود توجه نکنند و اخبار را از طریق سایت باشگاه به آنها اعلام می‌کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری