اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۳۴۷
سرمربی استقلال گفت: هواداران نگران نقل و انتقالات باشگاه نباشند، به اندازه هر تعداد بازیکن که جذب کنیم، خروجی هم خواهیم داشت.
۱۹:۵۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان بعد از جلسه با رضا افتخاری در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می‌آید:

وی گفت: پیرامون جذب بازیکن کمپ‌های پیش از فصل نشستی داشتیم هرچند که این نشست 3 ماه پیش هم برگزار شده بود. چون درگیر لیگ قهرمانان بودیم ناچار به حفظ فضای تیم بودیم. من لیست خرید را در اختیار آقای افتخاری دادم و جذب دو بازیکن جوان و سه ستاره را در دستور کار قرار دادیم. سه، چهار بازیکن بین‌المللی و ستاره را هم در دستور کار قرار دادیم. برای اینکه از لیگ هفدهم کارمان را پیروزی شروع کنیم و مشکلی نداشته باشیم مطمئن باشید نیاز به جذب چند ستاره داریم که بتوانیم با قدرت کار را آغاز کنیم. امیدوارم استرس فصل گذشته را نداشته باشیم و از اول فصل بتوانیم با قدرت به کارمان ادامه دهیم. 

منصوریان ادامه داد: گمانه زنی ها زیاد است، با بیشتر بازیکنانی که من در لیست آقای افتخاری گذاشتم شناخت کافی دارم و مسائل مالی به من ارتباطی ندارد و به باشگاه مربوط می‌شود.  به اندازه تعداد هر بازیکنی که بتوانیم جذب کنیم؛ خروجی خواهیم داشت.

سرمربی استقلال درباره بدهی به برخی از بازیکنان این تیم گفت: ما در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فیفا مشکلی نداریم و به بازیکنی بدهکار نیستیم. هر کسی که مدیرعامل باشد این وضعیت را برعهده دارد. ما تنها یک بازیکن به نام پروپجیچ داریم و من او را می‌خواستم اما ایشان بدون اینکه اطلاع بدهد ایران را ترک کرد. ما هیچ مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداریم و پنجره برای ما باز است. من دوستان نزدیکی در فیفا دارم که با توجه به اطلاعاتی که از آنها گرفتم ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت. 

وی درباره شرایط بدهی استقلال به میثم مجیدی گفت: میثم مجیدی که صحبت از شکایت اوست تابع قرارداد فدراسیون است ما در فیفا مشکلی نداریم و ان‎شاءالله در ایران هم مشکلی نخواهیم داشت. 

منصوریان درباره حضور دستیار خارجی در این تیم گفت: برای اضافه شدن دستیار خارجی من با مدیرعامل باشگاه در یک فضای بسیار دوستانه صحبت کردم، با توجه به اینکه بدنساز ما به دلیل مشکلات خانوادگی ایران را ترک کرد و اعلام کرد نمی‌تواند برگردد ما جای یک بدنساز را خالی گذاشتیم و ما مسیری که در بدنسازی تیممان به جز بازی العین مسیر درستی بود. بدنسازی می‌خواهیم که با شرایط ما همخوانی داشته باشد و چه کسی بهتر از مکدرمورت؛ ایشان هم به عنوان دستیار و هم به عنوان بدنساز به کادر فنی ما اضافه می‌شوند. ایشان دوست خوبی با کادرفنی ما دارند و از حضور او استقبال می‌کنیم. باز هم می‌گویم که من در دوران مربیگری ام هیچ وقت دستیار تحمیلی و بازیکن انتخاب نکرده‌ام و این بار هم این اتفاق نخواهد افتاد. 

سرمربی استقلال پیرامون مدیران سابق این تیم گفت: من هیچ انتقادی به مدیران سابق نکردم. من گفتم که فضایی که امروز در استقلال است در زمان مدیران سابق هم بوده و آنها هیچ وقت در این باره حرفی نمی‌زدند. مطمئنا آقای فتح‌الله‌زاده، افشارزاده، قریب و آقای اولیایی حرف های ناگفته ای در دلشان هست. هواداران واقعی ما باعث شدند که من شرایط استقلال را در نیم فصل دوم تغییر دهم و دست آنها را می‌بوسم. من دست کسی که قلبش برای استقلال می تپد را می‌بوسم و او هوادار واقعی است. 

منصوریان همچنین به پیامدهای بازی با العین امارات اشاره کرد و گفت: من فکر می‌کنم از اتفاق بازی با العین هم پیامدهای منفی داشتم و هم  مثبت. بازیکنان ما بسیار آسیب روحی خوردند و فشار زیادی را تحمل کردند ولی پیامد مثبت آن این است که من از بازی با العین برای 20 سال آینده مربیگری‌ام درس گرفتم. اگر بعد از بازی با سپاهان عزم جزم بود که شرایط را برگردانم، بعد از بازی با العین هم با خودمان عهد بستیم که این نتیجه را جبران کنیم. روزی که به استقلال آمدم تمام این دوستانم این روزها را به من توصیه کرده بودند و من با عشق به استقلال آمدم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم می‌کنم. مطمئنا سال 96 را محکم تر قدم برمی‌داریم و به آن چیزی که خواسته‌مان است می‌رسیم. 

منصوریان درباره اینکه زمانی عضو هیات مدیره استقلال از او در مصاحبه‌ای با رادیو جوان انتقاد کرده بود و اعلام داشته، سرمربی استقلال تا پایان هفته مشخص می‌شود، گفت: من جوابی به ایشان ندارم و ایشان را نمی‌شناسم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری