اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۳۱۹
رئیس کمیته فنی فوتسال خبر از انتخاب صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 17 سال فوتسال انتخاب شد.
۱۷:۲۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در گفت‌وگویی، درمورد برگزاری کمیته فنی فوتسال که امروز 16 خرداد در دفتر این کمیته برگزار شد،گفت: ریاست این جلسه بر عهده خودم بود، در این جلسه کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین صوفی‌زاده نائب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتبال بانوان و همچنین کلیه اعضای کمیته فنی فوتسال ساکت،هنرپیشه،صالحی و... در این جلسه حضور داشتند،برگزار شد،3 بحث مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان خانم سلیمانی از عملکرد و وضعیت تیم ملی توضیحات لازم را ارائه و به سوالات اعضای کمیته فنی پاسخ لازم را داد.

رئیس کمیته فنی فوتسال همچنین گفت: دومین موضوعی که مورد بحث قرار گرفت عملکرد و بررسی تیم ملی بزرگسالان و برنامه‌های آتی و همچنین شروع و اتمام اردوهای این تیم بود. 1- مسابقات داخل سالن ترکمنستان که در شهریورماه برگزار می‌شود، 2- مسابقات مقدماتی آسیایی که در آذرماه برگزار می‌شود، 3- جام ملت‌های آسیا که در بهمن‌ماه برگزار می‌گردد و همچنین بازی‌های تدارکاتی قبل از اعزام تیم به جام ملت‌های آسیا مورد بحث قرار گرفت.

وی همچنین اظهار داشت: ما قبل از بازیهای مقدماتی 2 بازی تدارکاتی هم با تیم ملی اسلوونی برگزار می‌کنیم، و قرار است یک تورنمنت 4جانبه بین برترین‌های جهان، روسیه، ایران، پرتغال و آرژانتین در اصفهان برگزار کنیم و در صورتی که پرتغال نتواند در این تورنمنت شرکت کند، تیم ملی قزاقستان جایگزین پرتغال می‌شود.

وی همچنین در مورد برنامه سوم این جلسه گفت: علی صانعی گزارش کامل و فنی از عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر 20 سال که در مسابقات بازی‌های آسیایی تایلند عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند در این جلسه اعلام نمود.

وی در پایان گفت: در این جلسه با رأی اکثریت اعضا کمیته فنی علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 17 سال المپیک 2018 آرژانتین، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب گردید.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین