اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۲۳۳
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از ضربه‌ای که از فائزی خوردم یک لحظه دنیا به چشمم سیاه شد.
۰۳:۱۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبی میرزاجانپور در گفت‌وگویی، درمورد پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ جهانی 2017 اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم کار سختی داشته باشیم، چون تاثیرگذارترین بازیکن و کاپیتان خود سعید معروف را در اختیار نداشتیم. خوشحالم که فرهاد سال‌افزون کاری کرد که جای خالی معروف احساس نشود. دمِ سال‌افزون و دیگر بازیکنان گرم که از جان و دل مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: ما در آخرین دیدار تدارکاتی مقابل لهستان به نتیجه 3 بر صفر باختیم که البته شکست بدی هم بود. آنها با تمام توان خود و مقابل چشم هواداران خودی با اختلاف ما را شکست دادند و همین موضوع انگیزه ما را برای دیدار رسمی در لیگ جهانی بیشتر کرد. در بازی لیگ جهانی آنها ست اول را به سود خود رقم زدند و دچار غرور بیش از حد شدند، اما قسمت بود که با ترکیبی جوان غرور لهستانی‌ها را له کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درخصوص لحظه مصدومیتش عنوان کرد: در ست دوم مسابقه بود که لهستانی‌ها نتوانستند توپ را جمع و جور کنند و امتیاز به ایران داده شد. سامان فائزی هم کنارم ایستاده بود که وقتی امتیاز به ایران رسید مشت‌هایش را گره کرد و به سبک همیشگی خودش خوشحالی کرد. او یک لحظه مرا ندید و مشتی که از خوشحالی به هوا پرتاب کرده بود به صورت و چشم من خورد.

میرزاجانپور عنوان کرد: لحظه‌ای که مشت فائزی به صورتم خورد یک لحظه همه جا سیاه شد و نتوانستم جایی را ببینم. در همان موقع به زمین افتادم  و از شدت درد چند بار دستم را به زمین کوبیدم. پس از آن هم از زمین خارج شدم تا معنوی‌نژاد جایگزینم شود؛ خودم هم به همراه خوش‌خبر راهی بیمارستان شدم. 

وی افزود: خوشحالم که معنوی‌نژاد این فرصت را پیدا کرد تا توانایی‌های خود را نشان دهد و به گفته اغلب علاقمندان به والیبال او به همراه سال‌افزون ستاره میدان بود. به هر حال قسمت این بود که این اتفاقات رخ دهد تا ترکیب ایران کاملاً دگرگون شود. البته خیلی‌ها می‌گویند که کادر فنی نقشی نداشت و تمام این اتفاقات بالاجبار بود. باید بگویم که در بازی ندادن به عادل غلامی و فرهاد قائمی اجباری وجود نداشت و تصمیم کادر فنی بود که آنها بیرون باشند؛ پس نمی‌توان گفت که تمام اتفاقات از روی اجبار بوده است.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درخصوص شرایط خودش، تصریح کرد: من تا ساعت 2 در بیمارستان بودم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم. پلکم 6 بخیه خورد و پزشکان در ایتالیا اعلام کردند که برای رسیدن به شرایط نرمال باید تقریباً 10 روز استراحت کنم. البته در ایران هم باید با چند متخصص چشم پزشکی مشورت کنم تا بهترین اقدامات را انجام دهم.

میرزاجانپور در پاسخ به این سوال که آیا از دست سامان فائزی ناراحت است یا خیر، اظهار داشت: بعد از اینکه تیم ملی توانست لهستان را شکست دهد همه چیز شیرین شد. به هر حال سامان انگیزه زیادی داشت و در آن لحظه به شدت خوشحال بود. باید بگویم حتماً قسمت این بود که این اتفاق رخ دهد. تلاش همه ما موفقیت والیبال ایران بود؛ چشم که هیچ، حاضرم برای سربلندی ایران جانم را هم بدهم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری