اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۰۸۷
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل گذشته گفت: با یکی دو تیم در حال مذاکره هستم و تا هفته آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.
۱۸:۵۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بهادر عبدی درخصوص وضعیت فعلی‌اش برای فصل آینده گفت: در حال حاضر از یکی دو تیم پیشنهاد دارم و تا یک هفته دیگر وضعیت من مشخص خواهد شد. متأسفانه فصل گذشته برای من بسیار بد بود و بابت از دست دادن پدر و مادرم ضربه بدی در زندگی خوردم. هنوز هم با این اتفاق کنار نیامده‌ام و فکر نمی‌کنم دیگر آن آدم سابق باشم، ولی با این حال باید چنین شرایطی را تحمل کنم. واقعا برای من فوتبال ارزش زیادی ندارد و حتی بعد از این اتفاق می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم.

وی در ادامه افزود: من قصد داشتم فوتبال را کنار بگذارم، اما با اصرار خواهرم بازی کردم. آقای جلالی هم لطف داشت و مرا متقاعد کرد تا دوباره در تمرینات پیکان حاضر شوم. بعد از مدتی هم به صنعت نفت رفتم و فیروز کریمی هم توانست به من کمک کند تا خودم را پیدا کنم. من از لطف او هم ممنون هستم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

عبدی در خاتمه تصریح کرد: نیم‌فصل بدی در صنعت نفت نداشتم و در چند پست مختلف بازی کردم. تا جایی که امکان داشت برای موفقیت صنعت نفت تلاش کردم و امیدوارم که هواداران این تیم که عاشق صنعت نفت هستند همیشه خوشحال باشند. من در فصل آینده برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین