اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۸۳۵
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: از الاهلی قطر پیشنهاد دارم و چند پیشنهاد خوب هم از تیم‌های داخلی دریافت کردم که از بین همه این گزینه‌ها یک تیم را انتخاب می‌کنم.
۱۹:۴۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد طیبی در گفت‌وگویی، در مورد شکست استقلال خوزستان مقابل الهلال عربستان، گفت: لیگ قهرمانان شرایط خاص خودش را دارد و تمامی مسابقات سخت و دشوار است. در شرایطی به مصاف الهلال رفتیم که تمرین نداشتیم. قبل از بازی با فشار و تهدید محرومیت روبرو شدیم و در این وضعیت با سختی زیاد با الهلال عربستان دیدار می‌کنیم.

وی افزود: ما را تهدید به محرومیت کردند اما هیچ حکمی برای باشگاه در نظر نمی‌گیرند. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و تمام تلاش خود را کردند و نباید اجازه دهند حقشان از بین برود.

کاپیتان استقلال خوزیستان در مورد اینکه اعضای استقلال خوزستان فصل سختی را پشت سر گذاشتند اما در نهایت با تهدید محرومیت روبرو شدند و آیا این مسئله عادلانه بود،‌ اظهار داشت: وقتی حکم قاطع می‌دهند و می‌گویند بازیکنان را محروم می‌کنیم چرا در مورد باشگاه که به تعهدات خود عمل نمی‌کند هیچ حکمی نمی‌دهند. باید همه مسائل را در نظر بگیرند.

طیبی در مورد اینکه آیا با این وضیعت استقلال خوزستان کسی تمایل به ماندن دارد، گفت: فکر نمی‌کنم مسئولان قصد تیم‌داری داشته باشند چرا که اگر تمایل به اینکار داشتند تا به الان با بازیکنان مذاکره کرده بودند.

کاپیتان استقلال خوزستان در مورد اینکه چقدر از باشگاه طلب دارد،عنوان کرد: 50 درصد مبلغ قراردادم را طلبکار هستم.

وی در مورد اینکه آیا با او از طرف باشگاه صحبتی شده است، عنوان کرد: نه تنها من بلکه با هیچ کدام از بازیکنان تماسی برای انجام صحبت نگرفتند.

طیبی در مورد اینکه آیا استقلال خوزستان در این وضعیت منحل می‌شود، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد وضعیت خوب نیست و هر روز یک صحبت جدید می‌کنند. مجموعه خوبی داشتیم و از بازیکنان و کادرفنی قوی و خوبی بهره می‌بردیم. مسئولان باشگاه نخواستند که این شرایط ادامه پیدا کند.

کاپیتان استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود با الاهلی قطر به توافق رسیده است، گفت: پیشنهاده رسمی از طرف این باشگاه به دستم رسیده اما هنوز توافقی نکردیم. چند پیشنهاد خوب داخلی هم دارم که همراه با مدیر برنامه‌هایم این پیشنهادات را بررسی می‌کنیم تا هر کدام بهتر بود تصمیم نهایی را بگیریم.

طیبی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال هم تمایل به جذب به او دارد، اظهار داشت: چند پیشنهاد داخلی دارم اما اگر اسم نبرم بهتر است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین