اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۸۱۲
مربی پرتغالی گلرهای تراکتورسازی در چند فصل اخیر احتمال دارد به همکاری خود با این باشگاه در هفدهمین دوره لیگ برتر هم ادامه دهد.
۱۳:۵۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تراکتورسازی در هفدهمین دوره لیگ برتر انتخاب شد.

گل‌محمدی قرار است به زودی دستیاران خود را نهایی کند تا برنامه تمرینات برای شروع لیگ برتر مشخص شود.

دستیاران گل‌محمدی هنوز به صورت قطعی انتخاب نشدند اما گمانه‌‌زنی‌های در مورد آنها شده است. در همین راستا اخباری مبنی با صحبت گل‌محمدی با مربیانی مثل وحید رضایی و جواد منافی مطرح شده است اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

در مورد مربی گلرها به نظر می‌رسد قرار است تاوارس مربی پرتغالی که به همراه تونی اولیویرا به ایران آمد و در زمان حضور امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی هم به عنوان مربی به فعالیت خود ادامه داد با سرمربی جدید این تیم همکاری کند.

با توجه به بررسی گزینه‌های موجود گل‌محمدی روی این مربی نظر مثبت دارد و به احتمال فراوان تاوارس در لیگ هفدهم هم تراکتورسازی را همراهی می‌کند.

مربی بدنساز تراکتورسازی هم تقریبا از قبل مشخص شده و گل‌محمدی روی انتخاب دستیار مدنظر خود به جمع بندی رسیده است. گل‌محمدی را در سفر تبریز برای بازدید از امکانات باشگاه مظاهر رحیم‌پور همراهی می‌کرد.

رحیم‌پور دارای دکتری تربیت بدنی با تخصص بدنسازی فوتبال است. او سابقه فعالیت در لیگ برتر و فعالیت در راه آهن، نفت، مس کرمان، صبای قم و ... را دارد. او سال قبل با گل‌محمدی در تیم اکسین بود. به نظر می‌رسد سرمربی تراکتورسازی قصد دارد امسال هم با این مربی همکاری و رحیم‌پور را به عنوان مربی بدنساز به باشگاه معرفی کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری