اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۷۱۵
پرسپولیس ممکن است در بازی‌های آینده مجبور به بازی در زمین بی‌طرف شود.
۱۵:۴۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس این فصل درحالی به جمع ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده که فقط ۲بار جلوی هوادارانش از رقبا میزبانی کرده؛ بازی با الریان قطر و الوحده امارات. آنها البته یکبار دیگر هم در ورزشگاه آزادی میزبان لخویا بوده‌اند اما نتوانستند از نعمت حضور تماشاگران بهره ببرند.

AFC از سال گذشته تصمیم گرفته با قبول طرح دعوای عربستان نسبت به نداشتن امنیت در ایران، بازی‌های نمایندگان ۲تیم را در زمینی بی‌طرف برگزار کند. به همین دلیل پرسپولیس اگر با تیم‌های عربستانی بازی داشته باشد، مجبور به بازی در عمان و قطر است. در مرحله بعدی پرسپولیس به یکی از سه تیم العین امارات و الهلال و الاهلی عربستان می‌خورد. اگر قرعه پرسپولیسی‌ها بازی با یکی از ۲ تیم عربستانی در مرحله ۱/۴ باشد، آنها باید این مرحله را به دور از ورزشگاه آزادی سر کنند.

شاگردان برانکو حتی اگر از مرحله ۱/۴ هم صعود کنند، آنوقت باید منتظر نتیجه دیگر بازی برگزار شده در منطقه غرب آسیا باشند. اگر العین نتواند از سد رقیب عربستانی‌اش بگذرد، پرسپولیس مجبور است در بازی احتمال نیمه‌نهایی هم دوباره راهی مسقط و دوحه شود. و این یعنی پرسپولیسی‌ها تا فینال رنگ حضور در آزادی را نمی‌بینند.

سرخ‌ها البته شانس این را دارند تا دست‌کم یکبار و جلوی العین در ورزشگاه آزادی به میدان بروند. اما اگر قصد رسیدن به فینال را دارند، باید بدانند که دست‌کم یکی از ۲ بازی مرحله ۴/۱ یا نیمه‌نهایی را نمی‌توانند در تهران میزبانی کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری