اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۶۸۴
یک عضو باشگاه الهلال عربستان مدعی شد مسئولان فوتبال قطر در طول بازی با استقلال خوزستان آنها را تحریک و تیم استقلال خوزستان را حمایت کردند.
۱۰:۴۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اختلاف‌های سیاسی روزهای اخیر مقامات ارشد دو کشور قطر و عربستان حتی به حوزه ورزش نیز سرایت کرد و یک عضو باشگاه الهلال مدعی تحریک‌ آنها توسط قطری‌ها در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال خوزستان شد.

روزنامه المدینه عربستان در این رابطه به نقل از یک عضو باشگاه الهلال نوشته است که قطری‌ها در طول بازی با استقلال خوزستان سعی در تحریک و به‌هم ریختن آنها داشتند و در عوض تیم استقلال خوزستان را مورد حمایت قرار دادند!

این روزنامه عربستانی همچنین به نقل از یک منبع موثق نوشته است که 2 تیم الهلال و الاهلی به عنوان نمایند‌گان این کشور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در صورت رویارویی با پرسپولیس، بحرین را به عنوان محل میزبانی خود انتخاب کردند.

تیم‌های عربستانی الهلال و الاهلی در خلال دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های ایرانی از قطر به عنوان محل میزبانی بهره بردند اما با توجه به مسائل اخیر سیاسی این 2 کشور قصد دارند تا بحرین را جایگزین این کشور برای رویارویی احتمالی با پرسپولیس کنند.

تیم پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یکی از تیم‌های عربستانی الهلال، الاهلی و العین امارات مواجه خواهد شد. قرعه‌کشی 16 خرداد توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام می‌شود.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین