اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۶۶۲
تمرین عصر امروز ملی پوشان در حالی برگزار شد که کادر فنی از بازیکنان خواست تا با تمرکز و دقت بالا به اجرای برنامه هایی که در دستور تمرینشان قرار داشته، بپردازند.
۲۲:۴۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عصر امروز ملی پوشان با تمرکز بالا تمرینات مختلفی را در حفظ توپ، پاس های مختلف و سانتر از جناحین انجام دادند.

بازیکنان در تمرین امروز بعدازظهر به دو گروه تقسیم شدند تا برنامه های کادر فنی را با تمرکز و دقت بالا انجام دهند. گروه اول  تمرینات دفاعی و سانتر از جناحین را زیر نظر اوسیانو کروز انجام دادند.

گروه دوم  شامل تعدادی دیگری از بازیکنان متشکل از احسان حاج صفی، مهدی ترابی، اشکان دژاگه، احسان پهلوان بودند که  به سانتر از جناحین و زدن ضربات ایستگاهی پرداختند که این تمرین تحت نظارت کامل کی روش انجام شد.

کی روش نظارت مستقیم بر تمرینات و عملکرد بازیکنان مهاجم همچون رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد و سردار آزمون داشت. درخواست کی روش از تمام مهاجمان این بود که با دقت بالا به توپ ضربه بزنند.

گفتنی است، علیرضا بیرانوند امروز به تیم ملی ملحق شد و تمرینات ریکاوری خود را انجام داد.  همچنین عزت الله پورقاز نیز زیر نظر کادر فنی به طور جداگانه تمرینات خود را پیگیری کرد. 

ضمن اینکه اشکان دژاگه نیز امروز ظهر در کمپ تمرینی تیم ملی در اتریش حاضر شد و با ملحق شدن به جمع دیگر بازیکنان، تمرینات خود را به جهت هماهنگی با دیگر ملی پوشان از سر گرفت.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری