اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۶۳۹
دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا در مورد مصدومیت بازیکن تیم امید در انتخابی تیم ملی کاراته، گفت: به خاطر ضربه شدیدی که به شکم سهرابی وارد شده بود، طحال وی همان لحظه پاره شده بود که پزشکان ناچار به جراحی شدند.
۲۱:۴۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| انتخابی تیم ‌های ملی کاراته مردان در رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در حالی پنج‌شنبه هفته گذشته در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در حاشیه برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم امید، امیرحسین سهرابی نماینده وزن منهای 67 کیلوگرم به شدت از ناحیه طحال مصدوم شد و کار او به بیمارستان کشید. طبق آخرین خبرها او پس از جراحی در حال حاضر شرایط خوبی را دارد. 

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مصدومیتی که برای امیرحسین سهرابی کاراته‌کای امید در مسابقات انتخابی تیم ملی رخ داد، گفت: در انتخابی تیم ملی امید بنده به عنوان مربی 2 نفر از کاراته‌کاهای تیم استان گیلان بودم، متأسفانه در طول برگزاری مسابقات انتخابی امیرحسین سهرابی نماینده وزن منهای 67 کیلوگرم تیم امید، در مبارزه با حریف خود به شدت مصدوم شد و پس از معاینه پزشک حاضر در سالن او را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

وی در ادامه افزود: به خاطر ضربه شدیدی که به شکم سهرابی وارد شده بود، گویا طحال سهرابی همان لحظه پاره شده بود، اما در معاینات والیه چیزی مشخص نبود و به همین دلیل پس از راهی شدن به بیمارستان، تشخیص پزشکان بر این بود که طحال او پاره شده است. یک روز پس از مصدومیت طبق تشخیص پزشکان سهرابی تحت عمل جراحی قرار گرفت و  خوشبختانه طبق صحبت‌های پزشک مربوطه جراحی او موفقیت‌آمیز بوده است.

مربی سهرابی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: طی یکی، دو روز گذشته مسئولان فدراسیون با حضور در بیمارستان جویای حال او شدند که بنده به عنوان مربی سهرابی از همه آنها تشکر می‌کنم. خوشبختانه در حال حاضر نیز او از بیمارستان مرخص شده و به خانه منتقل شده است. خوشحالم از اینکه حال وی پس از جراحی مساعد است و پس از یک مدت استرحات کوتاه می‌تواند دوباره تمرینات خود را شروع کند.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین