اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۵۶۷
مربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: فصل گذشته در بابل تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم سپاهان برگزار کردیم و چطور امسال ورزشگاه مان استاندارد نیست؟!
۱۶:۲۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهران نجفی در گفت و گویی، در مورد بازی فردا با تیم نساجی مازندران گفت: در این مقطع از فصل واقعا زمان برگزاری بازی است؟ بازیکنان 10 ماه فوتبال بازی کرده اند و یک ماه می خواهند استراحت کنند. اکثر بازیکنان غیر بومی تیم با باشگاه تسویه حساب کرده اند و از تیم جدا شده اند و فقط بازیکنان بومی با ما قرارداد دارند ضمن اینکه اصلا تیم تمرین نداشته که بخواهد مقابل نساجی بازی کند آن هم در تهران!

وی افزود: چطور اعلام کرده اند در مازندران ورزشگاه استاندارد نداریم؟! فصل گذشته ما در بابل تورنمنت چهارجانبه با حضور سپاهان برگزار کردیم. امسال ورزشگاه مان غیر استاندارد شد؟ نمی گویم نور ورزشگاه ایده آل است اما نور کافی برای برگزاری مسابقه داریم.

مربی تیم خونه به خونه با انتقاد از رای کمیته استیناف در مورد برگزاری در این مقطع از فصل عنوان کرد: آقای حسن زاده مالک باشگاه نسبت به رای کمیته انضباطی و استیناف معترض است و اینکه حق مردم بابل در رای در نظر گرفته نشده است. ضمن اینکه چرا باید بازی در تهران برگزار شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری