اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۵۰۳
در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال قطعی پژمان منتظری به استقلال منتشر شد.
۰۹:۵۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| منتطری در زمان برگزاری اردوی استقلال در قطر برای بازی التعاون، به اردوی آبی‌ها رفت و همانجا منصوریان به او پیشنهاد داد آبی‌پوش شود.

پژمان هم در پاسخ منصوریان گفت: «ابتدا بگذارید تكلیفم با باشگاه الاهلی مشخص شود.» این جمله او باعث شد تا منصوریان متوجه شود پژمان همچنان به ماندن در قطر فكر می‌كند. منتظری اما گفت علاقه‌مند است به استقلال بازگردد و این باشگاه را خانه خودش می‌داند. به همین دلیل خیلی زود تكلیفش را روشن می‌كند و پاسخ نهایی را به استقلالی‌ها می‌دهد.

حالا از قطر خبرهای تازه‌تری درباره وضعیت او به گوش می‌رسد. منتظری این روزها در اردوی تیم ملی به سر می‌برد ولی پیش از حضور در اردو، مذاكراتی جدی با باشگاه الاهلی داشته است. این باشگاه پس از آنكه اعلام كرد مجتبی را نمی‌خواهد، تأكید داشت به پژمان نیاز دارد و می‌خواهد این بازیكن را در خط دفاعی تیمش حفظ كند. پاسخ اولیه منتظری به قطری‌ها مثبت بوده ولی دو طرف منتظر هستند تا تكلیف وضعیت مالی‌شان مشخص شود. به دلیل پاره‌ای از اتفاقات و البته فسادهای مالی صورت گرفته در بعضی باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال این كشور كمیته‌ای برای بررسی پرونده‌های مالی باشگاه‌ها تشكیل داده است. از سویی، رقم پرداختی به بازیكنان خارجی هم كاهش نسبتاً چشمگیری داشته است. سال گذشته این رقم 30 درصد كاهش یافت و امسال هم 20 درصد. یعنی اگر دو سال قبل بازیكنی یك میلیون دلار پول می‌گرفته، حالا 500 هزار دلار دریافت خواهد كرد و این مسئله باعث شده تا بعضی بازیكنان به فكر ترك لیگ قطر باشند و بازیكنانی هم كه علاقه‌مند به حضور در آنجا بودند، منصرف شوند.

پژمان منتظری منتظر است تا ابتدا تكلیف مسائل مالی باشگاه‌ها روشن شود. باشگاه الاهلی البته جزو باشگاه‌های بود كه هزینه گزافی نكرده و به همین دلیل احتمالاً مشكلی نخواهد داشت. پیشنهاد اولیه از الاهلی گویا باب میل پژمان نبوده و این بازیكن و مدیر برنامه‌هایش مشغول چانه‌زنی هستند تا رقم را بالاتر ببرند.

منابع خبری می‌گویند با این وجود احتمال توافق زیاد است و منتظری پس از بازی ازبكستان، تصمیم نهایی را در این زمینه می‌گیرد. با توجه به مذاكرات نسبتاً خوبی كه پژمان با الاهلی داشته و با توجه به اینكه علاقه‌مند است پول بدون دردسر بگیرد، احتمال تمدید قرارداد این بازیكن با باشگاه قطری بسیار زیاد است و او از استقلال دوباره فاصله گرفته است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری