اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۳۵۱
ملی‌پوش هندبال ایران گفت: اگر آقایان خشت‌های اول مدیریت رحیمی را خراب نکنند، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
۰۵:۰۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| میلاد مسائلی در گفت‌وگویی، در خصوص برگزاری مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال در مشکین‌شهر اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و بعد از مدت‌ها شرایط متنوعی را تجربه کردیم. از اواخر خرداد ماه دور جدید تمرینات آغاز می‌شود و تیم خود را برای حضور در رقابت‌های سئول کاپ آماده می‌کنند. 

وی ادامه داد: امیدوارم تیم ملی با من یا بدون من بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. من فکر می‌کنم ایران توانایی کنار آمدن با تیمی چندملیتی مانند قطر را دارد البته این به شرطی است که آقایان خشت‌های اول مدیریت رحیمی را خراب نکنند. 

ملی‌پوش هندبال ایران عنوان کرد: هندبالیست‌های ایران به جایی رسیدند که حالا جزو بهترین لژیونرهای جهان هستند و پتانسیل بسیار بالایی دارند. فکر می‌کنم با این شرایط ما نیاز به یک سرمربی قدرتمند با نگاه جهانی داریم. در حال حاضر با حبیبی کار می‌کنیم که او از بهترین‌های ایران و آسیا است و با دانش بالای خود کار را جلو می‌برد اما ما در شرایط کنونی نیاز به گزینه‌ای داریم که نگاهش جهانی باشد و حداقل در بین 5 مربی برتر جهان حضور داشته باشد. من فکر می‌کنم اگر همه چیز درست پیش برود می‌توانیم افتخاراتی بهتر از والیبال و بسکتبال کسب کنیم.

مسائلی با اشاره به ریاست رحیمی در فدراسیون هندبال تصریح کرد: واقعیت این است که با آمدن رحیمی امید و انگیزه به هندبال آمده چرا که باید بگوییم رحیمی به خانه خودش بازگشته است. هنوز فراموش نکردیم که اکثر اتفاقات خوب در هندبال در زمان مدیریت رحیمی اتفاق افتاد. من از همه خواهش می‌کنم سعه صدر داشته باشند چرا که رحیمی تنها چند ماه است که کار را در دست گرفته است.

وی افزود: هیچ مدیری در این مدت کوتاه نتوانسته معجزه کند، اما رحیمی با اعزام ساحلی‌بازان به مسابقات آسیایی و البته موفقیت آنها برای کسب سهمیه جهانی نشان داد که هندبال را به خوبی می‌شناسد و توانایی بالایی دارد. از همه می‌خواهم تا یکدل شوند و برای توسعه هندبال قدم بردارند چرا که ما نشان دادیم با کمترین‌ها هم می‌توانیم بهترین باشیم.

ملی‌پوش هندبال ایران عنوان کرد: در چند سالی که در هندبال هستم با خیلی از مدیران و مربیان کار کردم اما باید بگویم که در حال حاضر شرایط واقعا خوب است و تمام اعضای هندبال انگیزه زیادی بای انتقام‌گیری در آسیا دارند. ما در سال گذشته نتوانستیم به مسابقات جهانی برویم و رسما عقب‌گرد داشتیم. حالا هم کسی نمی‌تواند به هندبال ضربه بزند غیر از اهالی همین رشته. متاسفانه برخی با سنگ‌اندازی که شاید سهوی هم باشد برای هندبال مشکل‌ساز می‌شوند.

مسائلی با بیان اینکه رحیمی فردی انتقادپذیر است، گفت: از منتقدان خواهش می‌کنم اگر حرفی دارند مستقیم به خود رحیمی بگویند و اجازه ندهند برخی مسائل به بیرون از خانواده هندبال درز کرده و یا حتی رسانه‌ای شود. هدف ما این است که امسال کسب سهمیه جهانی کنیم و هدف بعدی‌مان هم حضور در المپیک 2020 است. فکر می‌کنم رمز موفقیت برای رسیدن به این اهداف «همدلی» باشد.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری