اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۳۴۰
مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان از آغاز تمرینات تیم فوتبال این باشگاه از ۲۱ خردادماه خبر داد.
۰۰:۳۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آرمین رهبر در خصوص شروع تمرینات سیاه‌جامگان عنوان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با باشگاه انجام دادیم قرار بر این شد که ابتدا از بازیکنان جوان و بومی استان تست‌ بگیریم و بعد از آن تمرینات تیم خود را با بازیکنان اصلی خود برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس روز پنجشنبه ساعت ۱۶در زمین پارک ملت مشهد، تست گیری از بازیکنان جوان خود را برگزار خواهیم‌کرد.

وی تصریح کرد: در این فصل برنامه اصلی باشگاه استفاده از بازیکنان بومی است که در رده سنی زیر ۲۳ سال حضور دارند، امیدوار هستیم تا با استعدادیابی و فرصت به بازیکنان جوان فرصت خوبی به این بازیکنان داده‌باشیم.

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان تصریح کرد: همواره افرادی از باشگاه سیاه‌جامگان این گلایه را داشتند که چرا از بازیکنان پایه بومی استفاده نمی‌کنیم، بهترین فرصت برای دیده‌شدن این جوانان تست‌گیری که باشگاه انجام داده‌است.

رهبر خاطرنشان کرد: تمرینات رسمی خود را از ۲۱ خرداد ماه به مدت ۱۰ روز در ایران برگزار خواهیم کرد و بعد از آن یک اردوی ۱۰ روزه خارج از کشور که به احتمال زیاد ترکیه است، برگزار خواهیم‌کرد.

وی اضافه کرد: قصد داریم بازیکنان خوب فصل قبل خود را حفظ کنیم و با توجه به نیازمان بازیکن جدید جذب کنیم. سیاست باشگاه این است که در بازار نقل و انتقالات، زیاد خرج نکنیم ولی با این حال با وسواس زیادی دنبال یارگیری خواهیم‌بود.

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان عنوان کرد: بازیکنانی هستند که قراردادشان به پایان رسیده ولی با توجه به حضور اکبر میثاقیان در تیم تمایل زیادی به ماندن در تیم سیاه جامگان دارند.

رهبر در خصوص تغییر کادر فنی در این فصل تصریح کرد: کادرفنی در این فصل دست‌خوش تغییر نخواهد شد، ولی به احتمال زیاد یک نفر به کادر فنی اضافه خواهدشد.

وی در خصوص شرایط مالی باشگاه سیاه جامگان در این فصل گفت: با برنامه‌ریزی بهتری که در این فصل خواهیم‌داشت، به دنبال این هستیم تا از نظر مالی موقعیت بهتری داشته‌باشیم.در ابتدا قصد داریم مطالبات سال قبل بازیکنان را پرداخت کنیم و بعد از این که با بازیکنی قرارداد بستیم بخشی از قرارداد فصل را به او پرداخت کنیم.

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان در خصوص برگزاری بازی‌های سیاه جامگان در ورزشگاه امام رضا(ع)، تصریح کرد: ما درخواست خود را داده‌ایم طی صحبتی که یوسفی در جشن باشگاه‌های خصوصی داشت، تمایل زیادی دارند که دو تیم مشهدی در این ورزشگاه حضور داشته‌باشند. به نظر می‌رسد که به دنبال برگزاری افتتاحیه‌ای در خور شان این ورزشگاه با حضور تیم‌های مشهدی و دو تیم خارج از استان هستند.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری