اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۲۸۱
سرمربی آلمانی کره‌جنوبی حضور دو بازیکن جوان تیم ملی جوانان کره و محصول آکادمی لاماسیا را در تیم بزرگسالان را زود دانست.
۱۷:۰۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بنا به گزارش سایت الکوره، تیم ملی کره جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در خط حمله دچار مشکل است ولی با این وجود اولی اشتیلیکه، سرمربی آلمانی کره جنوبی هنوز برای دعوت کردن دو بازیکن جوان کره‌ای محصول باشگاه بارسلونا به تیم ملی بزرگسالان زود می‌داند.

لی و بایک، دو بازیکن محصول مدرسه لاماسیا بارسلون هستند که در مسابقات جام جهانی 2018 جوانان درخشش فوق العاده‌ای را به همراه جوانان کره جنوبی داشتند. این دو ستاره جوان کره‌ای در پیروزی کره جنوبی در بازی مقابل غنا و آرژانتین در مسابقات جام جهانی جوانان نقش کلیدی داشتند.

با این وجود اشتیلیکه در مصاحبه خود درباره دعوت این دو ستاره جوان گفت: این دو بازیکن در مرحله گروهی جام جهانی جوانان خوب ظاهر شدند. خیلی واضح است که میان تیم ملی زیر 20 سال با بزرگسالان تفاوت زیادی است و خیلی زود است که بازیکنانی از تیم ملی جوانان به تیم ملی بزرگسالان بیاید.

تیم ملی کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه همگروه ایران قرار دارد و با 4 امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. کره جنوبی 3 دیدار پیش رو دارد که در دومین دیدارش میزبان شاگردان کی روش است.

انتهای پیام/ا


منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری