اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۱۸۴
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: نوجوانان ما در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کردند و خودشان را نشان دادند.
۰۲:۵۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید کیهانی در گفت‌وگویی، در مورد عملکرد نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: بچه‌های ما در تایلند عالی کار کردند و عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و امیدمان به آینده زیاد شد. 21 دونده به همراه 9 مربی اعزام کرده بودیم که حاصل آن 5 مدال (4 برنز و یک نقره) بود.

وی ادامه داد: همه اذعان دارند که کار فدراسیون در بخش پشتوانه سازی خوب بوده و به نتیجه هم می‌رسد. ما نوجوانان توانمندی داریم که هم حمایت هم سرمایه گذاری می‌کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: درست است که مدال‌ها شاید مرغوب نبوده باشد، اما 6 رکورد ملی شکsته شد و مطمئنا در آینده به نتایج دلخواه خواهیم رسید.

کیهانی با اشاره به عملکرد دوومیدانی کاران در باکو گفت: نتیجه نسبی بود و ظرفیت فعلی دوومیدانی ما همین است.

وی در مورد اینکه وضعیت تفتیان چگونه است و برخی می‌گویند عملکرد او به خاطر بالا رفتن وزنش بوده است، گفت: نتیجه او می‌تواند به دلایل مختلف بستگی داشته باشد و ما در جلسه کمیته فنی حتما این مورد و مصدومییت او را هم بررسی می‌کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اردوهای ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی هستیم. هم اردوی داخلی داریم هم خارجی. حدادی و تفتیان به اردوهای آلمان و فرانسه می‌روند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری