اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۰۴۳
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان مذاکره با سجاد شهباززاده را تکذیب کرد و از احتمال ماندن جپارف در ازبکستان خبر داد.
۱۳:۰۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی اخوان درباره ارسال دعوت‌نامه باشگاه سوئدی به باشگاه سپاهان برای جذب رضا میرزایی بازیکن جوان این تیم، اظهار کرد: چیزی در این رابطه به دست باشگاه نرسیده است. من تا دیروز عصر در باشگاه حضور داشتم و دعوت‌نامه‌ای برای جذب رضا میرزایی دریافت نکرده‌ایم بنابراین نمی‌توان در این مورد اظهارنظر کرد.

سرپرست سپاهان با بیان اینکه کرانچار اسامی شش بازیکن را به ترتیب اولویت برای جذب به باشگاه داده است، گفت: برای هر بازیکن نیز چند جایگزین نیز مشخص کردیم که اگر نتوانستیم از آن لیست شش نفره بازیکن بگیریم سراغ جایگزین‌ها برویم.

وی همچنین درباره اضافه شدن محمود کریمی به کادر فنی سپاهان، بیان کرد: کرانچار تنها فهرست بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار داده و در مورد مربیان صحبتی نکرده است. البته او پیش از رفتن به کرواسی برای جذب کریمی ابراز تمایل کرده بود اما مذاکره با این مربی بعد از بازگشت کرانچار به ایران انجام خواهد شد.

اخوان همچنین درباره اینکه گفته می‌شود شهباززاده از سوی باشگاه سپاهان پیشنهاد دریافت کرده به ایسنا گفت: نمی‌دانم این خبرها از کجا در می‌آید. باور کنید این بازیکن در لیست کرانچار نیست. نمی‌دانم چرا چنین شایعه‌هایی توسط رسانه‌ها مطرح می‌شود. من نه آدم سیاسی هستم و نه ترسی از کسی دارم. اگر بازیکنی در لیست ما باشد آن را تایید می‌کنم.

سرپرست سپاهان در پایان درباره احتمال پیوستن سرور جپارف به سپاهان، بیان کرد: جپارف تا الان تلفن ما را جواب نداده و نتوانسته‌ایم با او ارتباط برقرار کنیم. خودش گفته مشکلات خانوادگی دارد و می‌خواهد در ازبکستان بماند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان جباروف
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری