اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۰۱۰
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی گفت: قبل از آغاز سری فینال با نفت آبادان هم می‌دانستیم که 3 بر صفر پیروز می‌شویم.
۰۴:۴۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| شاپور یاوری در گفت‌وگویی، در مورد قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی در لیگ برتر اظهار داشت: بازی اول یک مقدار سنگین بود و نزدیک پیش رفت، اما در مسابقه دوم اختلاف را زیاد کردیم و به 20 امتیاز هم رسید. در دیدار سوم قبل از آغاز مسابقه هم به نطرم طرفین به نوعی پذیرفته بودند که بازی آخر خواهد بود و در همان شروع هم وقتی 26 بر 6 جلو افتادیم این موضوع مشخص شد.
وی در مورد اینکه پیش بینی می‌شد فینال سه بر صفر شود و آیا خود شما هم چنین تصوری داشتید یا خیر، گفت: بله ما هم چنین تصوری داشتیم که در همان سه بازی اول کار تمام شود و به غیر از این هم فکر نمی‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در مورد حضور مجدد حدادی در این تیم و کمک به قهرمانی عنوان کرد: حضور او مسلما کمک زیادی به ما کرد. جذب او از ابتدای فصل در برنامه‌های وجود داشت و می‌دانستیم چه زمانی باید از این بازیکن استفاده کنیم.

یاوری با اشاره به اینکه لیگ امسال فرسایشی بود، گفت: به عنوان مثال لیگ چین در کمتر از 6 ماه برگزار می‌شود، اما لیگ ما حدود 8 ماه طول می‌کشد. باشگاه‌هایی هستند که از نظر مالی مشکل دارند و نمی‌توانند در طول لیگ خارجی داشته باشند و شاید اگر مدت زمان مسابقات کمتر شود همه از این شرایط بهره مند شوند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر چندان خوب نیست که دو تا تیم 4، 5 بار در یک فصل با هم بازی کنند. ما در نیم فصل اول هفتگی یک بار بازی انجام می‌دادیم که بهتر بود به دو بازی افزایش پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در مورد شرایط این تیم در آینده گفت: باید ببینیم شرایط لیگ و تیم‌هایی که می‌آیند چگونه است. تا  آغاز فصل بعد هم زمان زیادی مانده و خیلی زود است که بخواهیم تصمیمی بگیریم. ما از شاهین طبع به عنوان سرمربی راضی بودیم و کارش را به خوبی انجام داد و برای ادامه کار هم باید جلسه بگذاریم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری