اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۹۷۹
رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: در تدوین مقررات انضباطی و همچنین سایر مقررات، کاملا مستقل اقدام می‌کنیم و این موضوع راساًَ توسط این کمیته و بدون مداخله سایر بخشها در حال انجام و پیگیری است.
۲۱:۴۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| احمدرضا براتی در گفت و گویی در خصوص آیین‌نامه جدید کمیته انضباطی اظهار داشت: این کمیته در تدوین مقررات انضباطی و همچنین سایر مقررات، کاملا مستقل اقدام می‌کند و این موضوع راساًَ توسط این کمیته و بدون مداخله سایر بخشها در حال انجام و پیگیری است و می‌توان گفت که کار تمام شده است.

وی افزود هریک از بخش‌ها یا ارکان فدراسیون دارای وظایف و اختیارات تخصصی خود هستند و امر تدوین مقررات ماهوی، اختصاص به این کمیته دارد و ما در کمیته تدوین مقررات با حمایت هیات رئیسه محترم و شخص رئیس فدراسیون آن را مستقلاً و بدون مداخله هیچکس به اتمام رسانده‌ایم. البته اگر احساس کنیم که در هر موضوعی نیاز به مشورت داریم بدون هیچ تعصبی این کار را انجام خواهیم داد و این با مداخله یا پذیرش مداخله فرق دارد.

براتی گفت:‌ آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون در جلسه تودیع و معارفه اینجانب بر رعایت انصاف و بی‌طرفی و استقلال در تدوین مقررات تأکید داشتند و تا امروز هم بر این عهد خود باقی مانده‌اند.

وی در خصوص جزئیات قابل انتشار این مقررات گفت: بطور حتم تغییرات عمده و زیادی انجام شده است ولی انتشار مفاد آن قبل از تصویب، منطقاَ کار درستی نیست.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین