اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۹۴۷
سیدسیروس پورموسوی خبر توافق با فولادی‌ها را تاييد مي‌كند.
۱۹:۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| خبر پیوستن پورموسوی به فولاد، اردوی استقلال خوزستان را در قطر تحت الشعاع قرار داد اما این مساله را قطعی نمي‌داند و همه چیز را در مشورت با بازیکنانش و مشخص شدن وضعیت آبی پوشان خوزستانی منوط مي‌کند‌. سیدسیروس پورموسوی با تایید خبر توافق با فولادی‌ها آن هم به واسطه اینکه آینده استقلال خوزستان مشخص نیست و گویا قرار است این تیم واگذار شود از بازی با الهلال مي‌گوید که شانس زیادی برای نتیجه گیری مقابل این تیم و صعود به مرحله بعد دارند‌. در این بین این مربی مي‌گوید اگر قرار باشد با فولاد کار کند دنبال بازیکن اسم و رسم دار نیست و مي‌خواهد تیمی ببندد که مثل استقلال خوزستان بازیکنان با غیرت داشته باشد‌‌.

از بازی با الهلال شروع کنیم که بازی برده را در نهایت بازنده شدید‌.


بازی خیلی خوب بود، زود به گل رسیدیم و با توجه به شناخت خوبی که از الهلال در نیمه نخست داشتیم کاملا راه آنها را بستیم‌. به نظرم روی گل اول که خوردیم بچه‌ها دچار غفلت شدند و در شرایطی گل خوردیم که بچه‌ها بی‌تجربگی کردند‌. در نیمه دوم طبیعی بود که الهلال بتواند گل دوم را بزند چون با توجه به شرایط آب و هوایی که شرجی بود بدن بازیکنان تحلیل رفت و یک ربع آخر هم سعی کردیم بتوانیم گل مساوی را بزنیم و حتي با چهار مهاجم بازی کردیم متاسفانه نتیجه نداد‌. با این حال بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و این باخت چیزی از ارزش‌هاي آنها کم نکرد‌.

چقدر امیدوار به شکست الهلال در بازی برگشت هستید؟


براي بازی برگشت صددرصد امیدوار هستیم‌. با توجه به اینکه برای بازی رفت 10 روز تمرين نکرده بودیم بدن‌ها دچار افت شده بود اما این سری بچه‌ها در اردو هستند و مي‌توانیم در قطر نتیجه بگیریم‌.

گویا بچه‌ها با گرفتن یک چک برای بازی با الهلال راضی شدند به میدان بروند‌. این وعده محقق مي‌شود؟


در حال حاضر هیچ خبری از رفع مشکلات مالی نیست، تنها یک چک دادن برای سی ام تیرماه که بخشی از مطالبات است و امیدوارم پاس شود‌.

حتما شنیدید که استقلال خوزستان قرار است فروخته شود و تیم جدید کادرفنی خودش را به تیم خواهد آورد؟


من هم شنیدم گروهی باشگاه را مي‌خواهند بخرند و مربی خودشان را بیاورند‌. با این حال از شرایط باشگاه هیچ اطلاعی ندارم که ما را مي‌خواهد یا نه که فقط فهمیدیم یک اکیپی مي‌آید که کادر خودشان را مي‌آورند‌.

احتمال جدا شدن شما پس از بازی برگشت مقابل الهلال زیاد بود و حالا هم که شنیده مي‌شود با فولاد تمام کرده‌اید؟


در حال حاضر تمام ذهنم روی بازی با الهلال است و اگر باشگاه نخواهد مشکلات را حل کند برای زندگی ورزشی و شغلی‌ام تصمیم اساسي مي‌گیرم‌. البته باشگاه مختار است که با هرکسی قرارداد ببندد و قرارداد من هم یک ساله بوده و باید بینیم چه مي‌شود‌.

در مورد فولاد بگوييد که اژدری زاده، مدیرعامل این تیم از نهایی شدن کار صحبت کرد!


با فولاد توافقاتی صورت گرفت و این طبیعی بود چون من با باشگاه قراردادی نداشتم و با توجه به خبرهایی که گفته مي‌شد احتمال است تیم جدید بیاید، طبیعی بود که دنبال آینده کاری‌ام باشم‌. با این حال اولویتم استقلال خوزستان است و من امروز با بچه‌ها صحبت مي‌کنم چون با هم و در کنار هم تا اینجا جلو آمدیم و حتما با آنها مشورت خواهم گرفت‌. مطمئن باشید پول در باشگاه باشد و بچه‌ها بخواهند بمانند در استقلال خوزستان خواهم ماند و به فولاد نمي‌روم‌.

بابت اینکه احتمالا به فولاد بروید هرچند گفته مي‌شود لیستی نداده‌اید اما گمانه‌زنی در مورد بازیکنان مدنظرتان برای بردن به فولاد شروع شده است و مثلا گفته مي‌شود بیت سعید را خواهید برد؟


خدا شاهد است نه لیستی داده ام و نه با کسی صحبت کرده ام‌. من باید پیش بچه‌ها بروم و شرایط کار مشخص شود و بعد اگر قرار شد در خدمت فولاد باشم آن موقع خیلی زود لیست خودم را خواهم داد‌.

هر مربی به هر تیمی که مي‌رود دست روی ستاره‌ها مي‌گذارد و مثلا از بازیکنانی همچون رامین رضاییان نام مي‌برد‌. فولاد هم که ساسان انصاری و بختیار رحمانی را دارد‌. روی حفظ و جذب این بازیکنان فکر کرده اید و آیا مي‌خواهید تیمی پرستاره ببندید؟


اگر قرار به همکاری با فولاد باشد در این تیم دنبال بازیکن اسم و رسم دار نیستم و مي‌خواهم تیمی مثل استقلال خوزستان داشته باشم که یکسری بازیکن با غیرت دارد و هرچه خواستم با تمام وجود انجام دادند‌. مطمئن باشید اگر کار پیش برود خیلی زود لیست خودم را مي‌دهم و بازیکنان را در کمترین زمان جذب مي‌کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری