اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۹۱۵
مدیر کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی جوانان ما با طی کردن روند رو به رشد، رفته رفته بهتر شدند و نشان دادند از بهترین‌های آسیا هستند.
۱۶:۴۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در گفت‌وگویی، در مورد تیم ملی فوتسال زیر 20 سال و قهرمانی این تیم در آسیا گفت: شاید تیم ما از جمله تیم‌هایی بود که کمترین بازی تدارکاتی داشت و بازی‌های اول ما در گروه خود را می‌توانیم به عنوان بازی تدارکاتی در نظر بگیریم. 

وی گفت: وقتی تیم ما به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و در مقابل تیم تایلند قرار گرفتیم تازه بازی‌های جدی ما شروع شد و در این بازی فشار سنگینی روی بچه‌ها وارد شد. تایلند تیم خوبی بود و به نظرم باید تایلند و ایران به فینال مسابقات راه پیدا می‌کردند.

مدیر فنی کمیته فوتسال همچنین گفت: تیم ملی ایران یک روند رو به رشد و رفته رفته بهتر می‌شد و همانطور که در بازی با عراق بچه‌های جوان ما نشان دادند که حرف اول فوتسال را در آسیا را ایران می‌زند .اتفاق خوبی بود برای ما،این قهرمانی باید حفظ شود و این تیم را آماده نگاه داریم تا چشم روی هم بگذاریم المپیک 2018 فرا می‌رسد.

وی در پاسخ به سوال در مورد حواشی و اتفاقات به وجود آمده در لیگ فوتسال دسته یک کشور گفت: من در این رابطه صحیت نمی‌کنم و نظری ندارم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری