اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۸۹۵
مسئولین باشگاه العین درحالی بعد از ترک تهران از میزبانی استقلال شکایت کردند که بعد از بازی تشکر خود از باشگاه استقلال را اعلام کرده بودند.
۱۵:۴۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| باشگاه العین پس از آن که با شکست یک بر صفر مقابل استقلال تهران را ترک کرد، در اقدامی غیر قابل پیش‌بینی دست به شکایت از میزبانیاستقلال زد. این اتفاق در حالی افتاد که العینی‌ها تا زمان حضورشان در تهران بابت میزبانی از باشگاه استقلال ابراز رضایت و حتی از آنها تشکر کردند.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره می گوید: «مدیر باشگاه العین در کنار خود من نشسته بود و حتی بعد از آن که بازی به اتمام رسید از ما بابت پذیرایی مناسب و میزبانی خوب تشکر کرد.» با این حساب این باشگاه اماراتی پس از ترک تهران دست به شکایت از میزبانی آبی پوشان زد.

در این رابطه باید گفت که خود مسئولین العین هم می‌دانند که میزبانی باشگاه استقلال بدون مشکل بود. چون حتی ناظران AFC هم بر میزبانی خوب این باشگاه و حضور بی حاشیه هواداران استقلال در ورزشگاه صحه گذاشته‌اند.

ماجرا این است که العینی‌ها می‌دانند با توجه به شکستی که در تهران از آبی پوشان خوردند کارشان در بازی برگشت بسیار سخت و دشوار است و به منظور راه انداختن جنگ روانی و تسهیل کارشان در زمین مسابقه در سایه این جنگ روانی،شکایت از میزبانی استقلال را طرح کردند.

بازی برگشت دو تیم استقلال و العین در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳:۱۵ روز دوشنبه ۸ خرداد و به میزبانی تیم العین در امارات برگزار می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری