اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۸۸۸
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: باور نمی‌شد که در دیدار فینال مقابل حریف آذربایجانی داوران به من امتیاز بدهند.
۱۵:۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| یوسف قادریان در گفت‌وگویی، درباره کسب مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: خدا را شکر سطح مسابقات خوب بود و شاید تعداد کمی کشتی‌گیر در هر وزن حضور داشتند، اما مسابقات از کیفیت مناسبی برخوردار بود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها محک خوبی برای ارزیابی خودم بود تا بدانم کجای کار هستم. تا فینال کار چندان سختی نداشتم، اما کشتی‌گیر آذربایجانی در فینال کشتی را بسته بود و هر قدر حمله می‌کردم، داوران امتیاز نمی‌دادند.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی تصریح کرد: فکر می‌کردم بازنده‌ام می‌کنند و باورم نمی‌شد به من امتیاز داده‌اند، البته خیلی حمله کردم و فشار آوردم، داوران دوست نداشتند، اما مجبور شدند به من امتیاز بدهند، چون اگر کشتی‌گیر میزبان برنده می‌شد، صورت خوشی نداشت.

قادریان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است، به‌زودی تمرینات را از سر می‌گیرم تا با تمام قوا در این رقابت‌ها شرکت کنم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که بهتر است صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری