اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۸۸۷
رئیس کانون هواداران العین امارات پیش از دیدار با استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی برای ما هواداران آنقدر اهمیت دارد که «بازی فصل» نامیده شد.
۱۵:۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه(8 خرداد) ساعت 23:15 در ورزشگاه هزاع بن زاید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان العین امارات است.

احمد الکعبی، رئیس کانون هواداران العین در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه درباره تدارکات این بازی گفت: هواداران العین برای اولین بار قرار است پرچم سه بعدی باشگاه را در سکوها مقابل استقلال به نمایش بگذارند. همچنین پرچمی برای لی میونگ، لژیونر کره‌ایمان تدارک دیدیم تا از تلاش‌های 3 فصل او تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: دیدار العین با استقلال تهران یک بازی عادی فوتبالنیست بلکه برای ما به عنوان هواداران و دوستداران العین بیشتر از یک بازی عادی است. مخصوصا اینکه همه این بازی را با عنوان «بازی فصل» نامیدند. از هواداران می‌خواهم که زودتر از بازی ورزشگاه را پر کنند و به تشویق تیمشان بپردازند تا نشان دهند که العین هم در ساختار تیمی و هم در سکوها آماده است تا جشن صعود را به یک چهارم نهایی بگیرد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری