اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۸۸۴
ملی‌پوش هندبال ایران گفت: نمی‌دانم برخی‌ها چه از جان هندبال می‌خواهند که همیشه چوب لای چرخش می‌گذارند.
۱۵:۰۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| شاهو نصرتی در گفت‌وگویی، درمورد شرایط تیم ملی هندبال ایران و حاشیه‌هایی که اخیراً برخی از رسانه‌ها و پیشکسوتان هندبال برای این رشته ایجاد می‌کنند اظهار داشت: از زمانی که رحیمی آمد موج مثبتی در فدراسیون به وجود آمد. بعد از مدت‌ها ما روی آرامش را دیدیم و انگیزه‌مان افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم برخی‌ها در هندبال دنبال چه هستند که در زمان مدیریت هر آدمی سنگ‌اندازی می‌کنند. به نظرم آنها از نظر ذهنی مشکلاتی دارند که دست به این کارها می‌زنند و متاسفانه برخی از رسانه‌ها و پیشکسوتان هم فریب آنها را می‌خورند و اقدامات غیرحرفه‌ای کرده و خبرهای کذب منتشر می‌کنند تا فقط نگرانی به خانواده هندبال منتقل کنند.

ملی‌پوش هندبال ایران خاطرنشان کرد: من به عنوان عضو کوچک خانواده هندبال که سختی های زیادی در این رشته کشیده‌ام از رحیمی، رئیس فدراسیون می‌خواهم که به این حاشیه‌ها توجهی نکند. ضمن اینکه از وزارت ورزش هم می‌خواهم تا متخلفان برخورد جدی کند. رحیمی در فدراسیون هندبال به اندازه کافی مشکل دارد و فکر می‌کنم اگر بخواهد به این موضوعات هم توجه کند کار هندبال زمین می‌ماند.

نصرتی گفت: افرادی که دل به دل متخلفان می‌دهند خائن هستند و باید با آنها برخورد شود. نمی‌دانم چرا آقایان تلاش می‌کنند تا چوب لای چرخ هندبال بگذارند. آنها با فعالیت در فضاهای مجازی و هم‌دستی برخی رسانه‌ها که در جریان انتخابات از یک کاندیدای خاص حمایت می‌کردند حالا کمر به نابودی این رشته با مدیریت رحیمی بسته‌اند. امیدوارم هرچه زودتر جواب دندان شکنی از مسئولان بگیرند و سر جای خود بنشینند.

وی عنوان کرد: با روی کار آمدن رحیمی همدلی حرف اول را در بین خانواده هندبال می‌زند. اردوهای تیم ملی آغاز شده و تمام بازیکنان سرشار از انگیزه هستند. امیدوارم رحیمی بتواند هرچه زودتر برنامه‌هایش را به کمک مسئولان وزارت ورزش در فدراسیون هندبال اجرا کند تا شاهد پیشرفت روزافزون این رشته در عرصه های بین المللی و میادین بزرگ باشیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری