اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۸۳۶
کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: اگر در این فصل حضور موفقی داشتم به دلیل هم تیمی‌ها و کادرفنی خوب نفت بود.
۱۱:۰۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید داورپناه در گفت‌وگویی، درباره نایب قهرمانی نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما در فینال بازی بدی را انجام ندادیم اما به هر حال قدرت پتروشیمی مشخص است. بازیکنان جوان ما به خوبی خودشان را نشان دادند و زحمت‌شان را کشیدند اما به هرحال نشد. حامد حدادی قدرت پتروشیمی را بالا برده بود و خیلی به این تیم کمک کرد. بودن او در هر تیمی نعمت است.

وی در مورد شرایط بازیکنان خارجی این تیم در این فصل گفت: متاسفانه در این فصل نتوانستیم بازیکنان خارجی خوبی بگیریم. خارجی‌هایی که گرفتیم آنقدرها که باید کمک‌مان نکردند. یک بازیکن خوب هم قرار بود با ما باشد اما به دلیل بیماری که داشت کارت بازی‌اش صادر نشد.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت عنوان کرد: با این وجود ما هرچه در توان داشتیم تا پایان گذاشتیم. من هم به عنوان کاپیتان می‌دیدم که بچه‌ها چقدر تلاش می‌کنند. فکر می‌کنم از این تیم بازیکنان زیادی می‌توانند در تیم ملی بازی و کمک کنند. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه دست از تشویق و حمایت ما برنداشتند. آبادانی‌ها واقعا انسان‌های خونگرمی هستند و کسب مقام دومی هم نمی‌تواند بد باشد.

داورپناه در مورد اینکه به گفته کارشناسان او یکی از بهترین بازیکنان این فصل بوده است،‌ عنوان کرد: دقیقا هیچ گاه به آماری که در بازی ثبت کردم، نگاه نمی‌کنم تا بدانم چند امتیاز یا ریباند داشتم اما اگر کسی می‌گوید من یکی از بهترین‌ها بودم دلیلش حضور در کنار این بازیکنان نفت و کادر فنی تیمش بوده است. چون به من اعتماد کردند و اجازه دادند در زمین بمانم.واقعا دوست داشتم با نفت به مقام قهرمانی برسم.

وی در مورد اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت،‌گفت: تصمیم اولم این است که در تیم نفت بمانم اما به هر حال در ورزش حرفه‌ای هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری