اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۸۲۷
سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان با شکست حریفان خود به دیدار نهایی راه یافت.
۰۹:۴۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بیست و ششمین دور رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا از روز گذشته(جمعه) در ورزشگاه "ولودروم" هنگ کنگ آغاز شده است که نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

دومین روز از این مسابقات در حالی از صبح امروز(شنبه) آغاز شده است که، سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی کشورمان دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم به مصاف "اوساما" از قطر را در کمتر از 100 ثانیه ضربه فنی کرد.

ویدریک چهارم نهایی "لی مون جین" از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی ملایی برای صعود به دیدار نهایی "ولادمیر زولیف" از قزاقستان را پیش رو دارد.

وحید نوری در وزن 90- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت وسپس "عبدالکریم البیشی" از عربستان را در دو دقیقه و 4 ثانیه ضربه فنی کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل "موکای شیشیرو" از ژاپن در کمتر از دو دقیقه ضربه فنی شد و به گروه شانس مجدد رفت. نوری در این مرحله و در اولین دیدار باید با نماینده ازبکستان پیکار کند.

حمیدرضا ملک زاده نماینده وزن 100+کیلوگرم مقابل "لی پو ین" ازچین تایپه بازنده و از دور مسابقات کنار رفت.

دنیا آقایی در وزن 70-کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، در یک دقیقه و 18 ثانیه "تین نگویان" از ویتنام را ضربه فنی کرد و سپس در یک دقیقه و 54 ثانیه مقابل"کیم سئونگ یون" از کره جنوبی با ضربه فنی شکست خورد و به گروه شانس مجدد رفت. وی در این قسمت هم برابر "سوراتانا" از تایلند بازنده تاتامی را ترک و از دست یابی به مدال بازماند.

لازم به یادآوری است، محمدرشنونژاد در وزن 60- کیلوگرم نقره گرفت، محمد محمدی بریمانلو، علیرضا خجسته، قاسم نوری زاده و طاهره آذرپیوند هم از دور مسابقات حذف شدند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری