اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۸۱۹
کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم با حضور علی دایی اتفاقات خوب باشگاه سایپا تکرار شود.
۰۴:۵۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| روزبه شاه‌علیدوست در گفت و گویی، در مورد شرایط تیم سایپا گفت: در حال حاضر تمرینات تیم تعطیل است و بازیکنان به صورت انفرادی تمرین می‌کنند. با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه رقم خورده فکر می‌کنم فصل خوبی در انتظار سایپا باشد. انتخاب علی دایی یک انتخاب هوشمندانه از سوی باشگاه بود. حضور دایی در باشگاه سایپا را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم اتفاقات خوب گذشته در سایپا با حضور دایی تکرار شود.

وی در مورد نفرات جذب شده در سایپا گفت: عباس‌زاده و رضاوند به تیم ما با نظر سرمربی اضافه شدند و من هم فصل آینده با باشگاه قرارداد دارم. امیدوارم جانشین خوبی برای کاپیتان ابراهیم صادقی در تیم سایپا باشم. او برای تیم خیلی زحمت کشید و فصل آینده هم به عنوان مربی در خدمت تیم خواهد بود و برای آقای صادقی که شخصیتی والا دارد آرزوی موفقیت در همه عرصه‌ها دارم.

شاه‌علیدوست در مورد اینکه به علی دایی توصیه‌ای به عنوان کاپیتان دارد یا نه گفت: دایی بزرگتر از آن است که بخواهم به او توصیه‌ای در خصوص تیم سایپا داشته باشم اما اگر صحبتی لازم باشد در طول فصل با او انجام خواهم داد و اکنون تمرکزم روی تمرینات انفرادی است تا تمرینات گروهی آغاز شود.

بازیکن سایپا در مورد زمان آغاز تمرینات تیم گفت: هنوز هیچ چیز به طور رسمی به ما اعلام نشده اما ظاهرا قرار است 16 خرداد تمرینات را شروع کنیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری