اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۹۶
محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از پشت سر گذاشتن فصلی کابوس وار این روزها در تمرین تیم ملی از انگیزه بالایی برخوردار است.
۱۹:۴۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| با وجود اینکه او فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در لیست کارلوس کی روش قرار گرفت تا از نظر روحی احیا شود.

این مدافع در تازه ترین صحبت های خود اظهارات جالبی را درباره استقلال، کارلوس کی روش و علیرضا منصوریان به زبان آورده است.


کی روش به من اعتماد کرد
متاسفانه یک مشکل اداری پیش آمد تا من نتوانم به همراه تیم ملی به اردوی اتریش بروم، متاسفانه ویزای شینگن من به همراه چند ملی پوش دیگر صادر نشد تا ما در تهران بمانیم، آقای کی روش زمانی که این موضوع را به من گفت اظهارامیدواری کرد که با یک انتخاب مناسب بتوانم در لیگ به بازی بپردازم و باز هم به تیم ملی دعوت شوم.


انتخاب استقلال بی تجربگی بود
در طول فصل گذشته اتفاقاتی افتاد که باعث شد بدترین سال زندگی ام را پشت سر بگذارم، تمایلی ندارم تمام اتفاقات را باز کنم و ترجیح می دهم که خیلی گذرا از آنها عبور کنم، شاید من در تیم دیگری هم بودم مصدومیت به سراغم می آمد اما نکته ای در این میان وجود دارد این است که فصل گذشته برای من از ابتدا با حاشیه همراه بود، من فصل قبل بی تجربگی کردم خیلی زود تیمم را انتخاب کردم، این بزرگترین نقطه ضعف من بود که اتفاق افتاد.


یک استقلالی هم به عیادتم نیامد
رباط پای من پاره شد اما نه تنها کسی به عیادتم نیامد که حتی یک تماس تلفنی هم با من نداشتند، حتی یک پست در صفحه اجتماعی کسی هم نیامد، باز هم دم پرسپولیسی ها گرم، دوستانم از این تیم به عیادت من آمدند بازیکنانی مانند عالیشاه و احمدزاده و دیگران من را تنها نگذاشتند، اما در طرف مقابل از استقلال تنها آقای توفیقی که یک خوزستانی الاصل هستند به عیادت من آمدند. شما ببینید کامیابی نیا اخیرا کتف خود را عمل کرده چه سنگ تمامی برایش گذاشتند.


منصوریان پشتم را خالی کرد
منصوریان به من می توانست حتی دلخوشی بدهد تا دوباره با قدرت برگردم، باز هم خدا خارجی ها را خیر بدهد، کی روش من را تنها نگذاشت، هفت ماه رباط پاره کردم اما ایشان هفت ماه با من در ارتباط بود و بعد هم گفت با مربیان تیم ملی به تیم بپردازم، در حالی که سرمربی تیمم پشتم را خالی کرد مربی تیم ملی در کنارم بود. من با منصوریان جلسه گذاشتم و به او گفتم اگر من را نمی خواهی بگو تا تکلیفم را بدانم اما ایشان گفت تو را می خواهم اما بعد پیش مدیر باشگاه رفت و گفت کنعانی را نمی خواهم قرارداد او را فسخ کنید! متاسفانه فصل قبل من گیر کسانی افتاده بودم که فقط حرف می زدند و به هیچکدام از آن حرف ها عمل نمی کردند.


بهترین انتخاب را می کنم
بهرحال هر بازیکنی می تواند مصدوم شود، مهم این است چطور باز می گردد، در استقلال خیلی راحت پشتم را خالی کردند اما خدا را شکر این اتفاق در تیم ملی نیفتاد، می گویند اگر جلوی خودت خدا را داری نیاز نداری به پشتت نگاه کنی و من هم خدا و پدر و مادرم را در کنارم دارم. به لطف کی روش سه ماه تمرین پرفشار داشتم و خیلی زود به فوتبال باز گشتم و اکنون نیز به عنوان یک بازیکن آزاد به دنبال بررسی اوضاع هستم تا بهترین انتخاب را داشته باشم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری