اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۸۷
خسرو قمری طی احکامی جداگانه کمک مربیان و سرپرستان تیم های ملی نیمه استقامت و سرعت را منصوب کرد.
۱۹:۰۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری، با توجه به انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی و شروع اردوها خسرو قمری کمک مربیان تیم‌های ملی سرعت و استقامت و همچنین سرپرستان اردوها را منضوب کرد.

اسامی نفرات منصوب شده به شرح زیر است:

مازیار رنجبران ( سرپرست اردو آقایان )

فائزه نقی پور (سرپرست اردو بانوان)

حمید سجادی (مربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت آقایان)

افسانه سجادی (کمک مربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت بانوان)

محمد جبرئیلی (کمک مربی تیم ملی سرعت آقایان)

ریحانه طالبی (کمک مربی تیم ملی سرعت بانوان)

همچنین مرحله ششم از تور بین المللی دوچرخه سواری ژاپن با نایب قهرمانی حمید پورهاشم و صعود تیم شهرداری تبریز به رده دوم جدول رده بندی پیگیری شد.

مرحله ششم تور بین المللی دوچرخه سواری جاده ژاپن امروز جمعه پنجم خردادماه در مسیر 11.4 کیلومتری در منطقه فوجیسان این کشور برگزار شد. در پایان این مرحله حمید پورهاشمی از تیم شهرداری تبریز در رده دوم قرار گرفت. اسکار پوجول اسپانیایی و رکابزنی از استرالیا نیز اول و سوم شدند.

در این مرحله از تور سعید صفرزاده در رده هفتم قرار گرفت. میرصمد پورسیدی دهم شد و محمد قره باغی در رده بیست و پنجم ایستاد. اما نکته حائز اهمیت در این مرحله عدم حضور قادر میزبانی بود. کاپیتان تیم شهرداری تبریز و عضو اسبق تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان که در فصل جدید از رقابتهای این رشته در هیچ کدام از تورها نتایج قابل قبولی کسب نکرده است روز گذشته موفق به پایان رساندن مسابقه اش در مرحله پنجم این تور نشد تا به این ترتیب از گردونه رقابتهای تور ژاپن حذف شود!

تیم شهرداری تبریز از رده نهم جدول به رده دوم جدول رده بندی تور صعود کرده است. تیم اوکیو ژاپن همچنان در صدر جدول بوده و تیمی از استرالیا در رده سوم قرار دارد.

اسکار پوجول اسپانیایی با کسب عنوان قهرمانی مرحله ششم پیراهن طلایی تور را از ماکرو کانولا ایتالیایی گرفت. کانولا عضو تیم نیپو ایتالیا در 5 مرحله قبل این لباس را برتن داشت و تنها امروز پیراهن امتیازی را از آن خود دارد، اما شوهاتسویاما ژاپنی همچنان پیراهن کوهستان این تور را برای خود حفظ کرده است.

مرحله هفتم این تور بین المللی فردا شنبه ششم خردادماه در مسیر 122 کیلومتری منطقه ایزو برگزار می شود. این تور در هشت مرحله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری