اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۷۳
سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه گفت: در ست اول به دلیل بازی سرعتی حریف غافلگیر شدیم، اما با تغییر تاکتیک توانستیم به بازی برگردیم و خداراشکر به این پیروزی دست پیدا کردیم.
۱۸:۰۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میترا شعبانیان، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه پس از کسب پیروزی مقابل چین تایپه، گفت: از تمامی بازیکنان و کادر فنی برای کسب این برد تشکر میکنم، در ست اول به دلیل بازی سرعتی حریف غافلگیر شدیم، ولی با تغییر تاکتیک توانستیم به بازی برگردیم و خداراشکر به این پیروزی دست پیدا کردیم.

وی در مورد نقش تهمینه درگزنی و امتیازات مهمی که بدست آورد اظهار داشت: این بازیکن به دلیل حضور در مسابقات امیدهای آسیا دیر به اردوی ما اضافه شد ولی با استراحتی که در بازی اول به او دادیم در این بازی درخشش بسیار خوبی داشت.

شعبانیان در مورد بازی فردا اضافه کرد: مطمئن هستم اگر ریکاوری خوب صورت گیرد و از نظر روحی آماده باشیم، قزاقستان را هم شکست می دهیم، چرا که بازی قزاق ها سرعتی نیست و ما راحت تر بازی میکنیم.

مسابقات والیبال باشگاهای زنان آسیا از ٤ تا ١١ خرداد در قزاقستان در حال برگزاریست و تیم بانک سرمایه از دو بازی خود یک پیروزی و یک شکست داشته و فردا به مصاف قزاقستان میزبان خواهد رفت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین