اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۶۶
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال العین امارات پیش از دیدار برگشت مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی برای آبی‌های پایتخت خط و نشان کشید.
۱۷:۴۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در آزادی میزبان العین بود که موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

اسماعیل احمد، مدافع تیم ملی امارات و عضو باشگاه العین در مصاحبه با سایت رسمی این باشگاه درباره دیدار برگشت گفت: کار استقلال را در بازی برگشت در ورزشگاه هزاع بن زاید بدون توجه به نتیجه بازی رفت تمام خواهیم کرد. به نظرم العین در ورزشگاه آزادی مقابل 65 هزار تماشاگر عملکرد خوبی داشت. ما خیلی خوب می‌دانیم که هواداران در بازی دوشنبه آینده چه چیزی می‌خواهند. باید در این بازی گلی دریافت نکنیم و با تمرکز بالا و بدون عجله کار کنیم.

وی افزود: العین توانایی راه یابی به مرحله بعد را دارد چون ما در بازی رفت نزدیک بودیم نتیجه بهتری از این نتیجه‌ای که گرفتیم، کسب کنیم. العین در بازی رفت تیم برتر زمین بود اما در فوتبال تنها سیطره به بازی کافی نیست.

این مدافع اماراتی در ادامه گفت: ما امیدوار به کسب نتیجه مطلوب بودیم اما دریافت یک گل در ثانیه‌های پایانی در چنین بازی آسیایی نتیجه نگران کننده‌ای نیست مخصوصا اینکه العین شخصیتش را در طول 90 دقیقه به رقیب که تنها به ضد حمله دل بسته بود تحمیل کرد. استقلال در نهایت موفق شد در دقایق اضافه بازی از نقطه پنالتی گلزنی کند.

احمد در پایان درباره آمادگی العین برای بازی برگشت مقابل استقلال گفت: در ابتدا باید از زوران مامیچ، سرمربی تیم تقدیر و تشکر کنم به خاطر توجهی که به آینده تیم دارد. از تمام بازیکنان جوان تشکر می‌کنم مخصوصا در بازی با استقلال تلاش زیادی کردند. ناصر الشمرانی(عربیستانی) و مهند العنزی(مصدوم) هر دو آنها توانایی و تجربه زیادی دارند و می‌توانند در بازی برگشت مقابل استقلال کمک زیادی بکنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری