اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۶۳
گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: در بازی با الهلال دیدیم عملکرد این تیم نسبت به چیزی که در ذهنمان بود فرق داشت به همین خاطر خیلی افسوس موقعیت‌هایی که از دست دادیم را خوردیم.
۱۷:۲۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگویی، در مورد شکست استقلال خوزستان مقابل الهلال عربستان در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال یکی از تیم‌های خوب قاره آسیا است که در جریان بازی هم نظم بسیار خوبی داشتند. در نیمه اول بازی همه جوره خوب بودیم و توانستیم با گلزنی راهی رختکن شویم. در نیمه دوم روی به بازی احساسی آوردیم و آنها در همان 10 دقیقه اول با حرفه‌ای‌گری 2 گل وارد دروازه ما کردند.

وی در مورد اینکه در این بازی چند واکنش خوب داشت اما روی گل دوم هم کمی تعلل کرد، اظهار داشت: خدا را شکر عملکرد بدی نداشتم. در این بازی توانستم چند توپ خوب را دریافت کنم. خدا کمک کرد و در این بازی عملکرد خوبی ارائه کردم. در نظر بگیرید 2 هفته به دلیل مشکلات مالی تمرین نداشتیم. در این مدت برخی اوقات 7-8 نفری به سالن می‌رفتیم و به صورت شخصی با بازیکنان تمرین می‌کردیم. در کل مقابل الهلال ترسمان ریخت و این تیم آنطور نبود که فکر می‌کردیم. نگاهمان قبل از بازی چیز دیگری بود و با توجه به اسم الهلال خیلی نگران بودیم.

گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه تیمش در بازی رفت با وجود میزبانی هوادار کمتری داشت، اظهار داشت: وضعیت طوری شده که ما در هر دو بازی میهمان هستیم. در این وضعیت شرایط نا برابر است. دیگر این اتفاقی است که رخ داده و مجبوریم تلاش کنیم تا در بازی برگشت شکست دو بر یک در بازی رفت را جبران کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی عنوان کرد: بهتر است دیگر در مورد مشکلات مالی چیزی نگوییم متاسفانه خیلی در این مورد صحبت کردیم اما اتفاقی نیفتاد.

شیخ‌ویسی در مورد اینکه آیا شانس صعودی برای تیمش متصور است، اظهار داشت: نا امید نیستیم. کارمان خیلی سخت است اما در فوتبال کار نشدنی نداریم. باید خودمان را از لحاظ روحی آماده کنیم. در بازی رفت فکر می کردیم الهلال خیلی پر قدرت باشد اما بعد از بازی افسوس موقعیت‌هایی را می‌خوردیم که از دست دادیم. امیدوارم بتوانیم نتیجه بازی را جبران کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری