اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۶۲
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بعد از دیدار استقلال خوزستان و الهلال در مورد بازیکنان تصمیم می‌گیریم ولی احتمال جذب بازیکن از استقلال خوزستان هم وجود دارد.
۱۷:۲۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگویی، در خصوص توافق باشگاه فولاد با سیروس پورموسوی برای هدایت سرخ‌پوشان اهوازی در فصل‌آینده، گفت: ما جلسه دو ساعته‌ای را با آقای پورموسوی داشتیم و توافقات اصولی انجام شد و ان‌شاءالله بعد از دیدار استقلال خوزستان و الهلال عربستان خبر رسمی از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که مگر این توافق منجر به عقد قرارداد نشده است، گفت: توافق نهایی صورت گرفته و عقد قرارداد هم انجام شده ولی تلاش ما این است که با توجه به بازی حساس استقلال خوزستان و الهلال طوری برنامه‌ریزی کنیم که بعد از پایان این مسابقه آقای پورموسوی رسماً هدایت تیم را برای فصل آینده بر عهده بگیرند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه چرا از گزینه خارجی به یکباره به گزینه ایرانی رسیدید، گفت: در ابتدای هر فصل هیأت مدیره گزینه‌های مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهد و ما هم گزینه‌های زیادی را داشتیم در ابتدا با یحیی گل‌محمدی صحبت کردیم و خیلی مشتاق بودیم تا به توافق برسیم و در ادامه با یک مربی خارجی هم صحبت کردیم و تنها بر سر یکی، دو موضوع با هم به توافق نرسیدیم تا در نهایت با مذاکرات مثبتی که با آقای پورموسوی داشتیم وی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم.

اژدری‌زاده در پاسخ به این سؤال که تکلیف بازیکنانی مثل ساسان انصاری، بختیار رحمانی، وحید طالب‌لو و ... برای فصل آینده چیست، گفت: ما این موارد را گذاشته‌ایم تا ان‌شاءالله در اولین جلسه بعد از دیدار استقلال و الهلال با آقای پورموسوی آن را هماهنگ کنیم اگر ایشان نفرات مدنظر خود را ارائه کنند ما بلافاصله با آنها وارد مذاکره خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا از استقلال خوزستان هم بازیکن می‌گیرید یا خیر، گفت: همه گزینه‌هایی که مدنظر سرمربی تیم باشند را با آنها وارد مذاکره خواهیم شد و من ترجیح می‌دهم فعلاً در این مورد حرف نزنم اما این احتمال وجود دارد که از استقلال خوزستان هم بازیکن بگیریم.

به گزارش فارس، طی روزهای اخیر بحث نحوه انتقال ارنست بازیکن کامرونی به باشگاه فولاد در ابتدای فصل گذشته مطرح شد و انتشار خبری در سایت فدراسیون فوتبال مبنی بر دستگیری دو دلال باعث شد تا نگاه‌ها به سمت و سویی برود که ظاهراً دستگیری دو دلال بی‌ارتباط با ماجرای این بازیکن خارجی باشگاه فولاد نبوده است. اژدری‌زاده در واکنش به این موضوع به خبرنگار فارس، گفت: من اول می‌خواهم در مورد این موضوع به جمع‌بندی برسم و سپس در موردش صحبت کنم. ارنست در تاریخ 95/5/21 وارد ایران شد و شما هم می‌دانید تا الان هیچ گونه اظهارنظری در مورد این موضوع نکردم تا ان‌شاءالله نتیجه دلخواه حاصل شود.

وی در خصوص اینکه آیا ارنست از فولاد شکایت کرده یا شما از این بازیکن، گفت: هم شکایت ما می‌تواند احقاق حق کند و هم شکایت‌آن بازیکن این را قوانین فیفا تعیین می‌کند. شاید قبل از شکایت او ما هم حقی داشته باشیم اما دوست ندارم تا چیزی نهایی نشده است پیش‌داوری کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین