اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۶۱
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: العین در تهران اصلا بازی روانی از خود نشان نداد و تیم همیشگی نبود.
۱۷:۲۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مسعود معینی در گفت و گویی در مورد اینکه آیا به تازگی هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه داده یا خیر اظهار داشت: فعلا که جلسه ای نداشتیم. قرار بود قبل از بازی با العین نشستی داشته باشیم که به دلیل حساسیت این بازی و کارهایی که باشگاه برای این بازی داشت برگزار نشد. البته هیات مدیره استقلال فعلا کامل نیست و تشکیل جلسه هم منجر به مصوبه نمی‌شود.

وی در خصوص اینکه محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش در یک هفته اخیر اعلام کرده هیات مدیره پرسپولیس و استقلال ترمیم می شود و نظر او در این باره چیست عنوان کرد: به هر حال این اتفاق باید دیر یا زود رخ دهد. مثلا هیات مدیره استقلال اکنون سه نفره است که تصمیم گیری و کنترل مسائل را سخت می کند . من همیشه گفته ام هیات مدیره این دو باشگاه باید تاثیرگذار باشد وگرنه این دو باشگاه بدون هیات مدیره با وجود مدیرعامل و یک نفر مسئول نقل و انتقالات هم اداره می شود. سال گذشته در بحث قراردادها اتفاقاتی رخ داد که اعضای هیات مدیره استقلال خبر نداشتند اما امسال جلوی این مسائل گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر او استقلال چه میزان در بحث فنی نیاز به ترمیم دارد گفت: سال گذشته بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شدند به خوبی در تیم جواب دادند و قطعا هم خود منصوریان هم باشگاه به دنبال حفظ این نفرات هستند. باید هم حفظ شوند این بازیکنان تازه در استقلال جان گرفته اند. ما در خط حمله نیاز به تقویت داریم چون فعلا فقط کاوه رضایی را داریم. اگر او رابرای یک بازی از دست بدهیم کارمان سخت می شود. ما باید نگاه کنیم ببینیم رقبای ما مثل سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی در ترمیم خود دست به جذب چه بازیکنانی می زنند و در نتیجه ما هم نباید از قافله عقب باشیم. تیم خوب تیمی است که خط حمله قوی داشته باشد. الان تیم ها در کار دفاعی هم باید قوی باشند. کار تیم ها برای گل زدن سخت شده است و اکثر تیم ها دفاعی بازی می کنند.

معینی ادامه داد: خوشبختانه در فصلی که گذشت منصوریان خوب احساس مسئولیت کرد و تفکراتش هم نتیجه داد. ما هم از او حمایت کردیم. اکنون توقع هواداران خیلی بیشتر شده است و مسئولیت کادرفنی هم سخت تر شده است.

وی در خصوص بازی با العین گفت: العین امارت برخلاف بازی های گروهی که داشت در تهران بازی روانی انجام نداد و تیم همیشگی نبود. نتیجه بازی ما هک امنیت ندارد و باید در امارات باهوش بازی کنیم. در هر حال استقلال به خاطر جوانی و طراوتی که داشته توانسته تا اینجا حضور پیدا کند و اگر غیر از این بود تا اینجا نمی رسید.

معینی با اشاره به کار سخت پرسپولیس در قطر گفت: من بازی پرسپولیس با لخویا را هم دیدم. لخویا تیم حرفه ای و خطرناکی است. البته پرسپولیس واقعا مقابل این تیم خوب کار کرد و حتی می توانست دو سه گل بزند اگر این تیم تماشاگر داشت قطعا لخویا را می برد. این تیم در قطر کار سختی دارد اما امیدوارم بتواند از پس این تیم برآید.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین