اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۴۰
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی که از این تیم کنار گذاشته شد هنوز تکلیفش برای فصل هفدهم را مشخص نکرده است.
۱۵:۲۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تقریبا همه تیم های مدعی سنتی مربیان خود را شناخته اند و از سوی دیگر تقریبا همه مربیان معتبرتر و رده بالای لیگ برتر هم کار خود را با تیم های مورد نظر خود شروع کرده اند. در این میان دو تیم مانده که هنوز سرمربی خود را نشناخته اند و البته یک مربی در سطح بالا.

ذوب آهن هنوز موفق نشده مربی خودش را انتخاب کند و البته فولاد هم بعد از رد کردن مربی پرتغالی و با وجود اختلاف با نعیم سعداوی همچنان مربی خود را نمی شناسد.

این دو باشگاه البته مکتب هایی متفاوت دارند، فولاد خوزستان روی منبعی از بازیکنان مستعد جنوبی نشسته و در اکثر سال ها خودش را روی بال های جوانان بومی جلو برده و مدعی هم بوده است در این سو ذوب آهن تیمی منظم بوده با جاه طلبی های بالا اما هزینه هایی متوسط.

با در نظر گرفتن همه نشانه هابه نظر می‌رسید امیر قلعه نویی به اصفهان نزدیک‌تر باشد اما مسئولان این باشگاه حضور قلعه نویی را رد کردند و به احتمال زیاد با مجتبی حسینی به کارشان ادامه خواهند داد.

اگر قلعه نویی با هیچ کدام از این دو تیم به توافق نهایی نرسد ممکن است امسال را یا بدون تیم سپری کند و اندکی استراحت کند و یا اینکه با تیمی میان رده به توافق برسد و امسال را دور از فوتبال سپری نکند.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری