اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۱۵
تیم ملی والیبال ایران پنج‌شنبه تمرینات توپی خود را در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار کرد.
۱۳:۰۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، امریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران که تمرینات خود را از روز چهارشنبه و پس از بازگشت از اردوی برون مرزی در سه کشور مونته‌نگرو، اسلوونی و لهستان در تهران آغاز کرده بود، روز چهارشنبه دو جلسه تمرین در سالن فدراسیون والیبال برگزار کرد.

ملی پوشان کشورمان از ساعت 12 تا 14 پنج‌شنبه تمرین خود در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار کرد تا آماده حضور در لیگ جهانی و بازی‌های ایران در این سالن شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز این تمرین، به بازیکنان تاکید کرد: چهار جلسه تمرین آینده اهمیت زیادی برای حضور شایسته در لیگ جهانی دارد.

ایگو کولاکوویچ از بازیکنان خواست تمرکز خود را در این تمرینات افزایش دهند و خطاب به آنان تصریح کرد: برای جمع‌بندی لازم نیاز به تمرین با تمرکز بالا داریم و علاقمند هستم بهترین تمرین شما بازیکنان را در چند تمرین آینده شاهد باشم.

ملی‌پوشان امروز، جمعه استراحت می‌کنند و روز شنبه صبح تمرین وزنه خود را در فدراسیون والیبال انجام می‌دهند و عصر شنبه برای تمرین توپی دوباره به سالن 12 هزار نفری آزادی خواهند رفت.

سعید معروف، محمد طاهر وادی، فرهاد سال افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری 16 بازیکن حاضر در تمرینات تیم ملی والیبال ایران هستند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی) پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی (پزشک) دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) نیز کادر فنی تیم ملی والیبال در این تمرینات هستند.

تیم ایران در هفته نخست لیگ جهانی (12 تا 14 خرداد) با تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان همگروه است.

نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران روز دوازدهم خردادماه در شهر پیزارو کشور ایتالیا برگزار می‌شود که ملی‌پوشان ایران از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت ایران در سالن آدریاتیک آرنا به مصاف ایتالیا میزبان این رقابت‌ها می‌روند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین