اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۱۲
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با همه توان در بازی با لخویا بازی می‌کنیم و هواداران مطمئن باشند اگر به نتیجه بازی برگشت امیدوار نبودیم اصلا به دوحه قطر نمی‌رفتیم.
۱۲:۱۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن ربیع‌خواه در گفت‌وگویی، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل لخویای قطر، حضور در پست تخصصی و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

در بازی رفت مقاب لخویا با تساوی از زمین بیرون آمدیم. در خصوص این بازی صحبت کن.

ما از قبل از بازی می‌دانستیم که لخویا تیم خوبی است و یکی از قدرت‌های آسیا به شمار می‌آید. پیش بینی بازی سختی را مقابل این تیم می‌کردیم اما ما هم به هر حال پرسپولیس بودیم و به عنوان قهرمان ایران به مصاف لخویا می‌رفتیم و انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم. بازی در نیمه اول و نیمه دوم در اختیارمان بود و موقعیتی هم به تیم حریف ندادیم اما با بدشانسی توپ‌ها تبدیل به گل نشد و شاید بتوانم بگویم شانس در این بای با ما یار نبود. البته نتیجه صفر- صفر خیلی نتیجه بدی نیست و امیدواریم در بازی برگشت بتوانیم با یک نتیجه خوب به مرحله بعد صعود کنیم.

بعد از مدت‌ها در این بازی به پست اصلی‌ات برگشتی و در پست هافبک دفاعی بازی کردی. از عملکرد خودت در این بازی راضی بودی؟‌

با وجودی که کمال کامیابی‌نیا کتفش را عمل کرده و ما جای خالی او را در تمرینات و بازی‌ها خیلی خوب احساس می‌کنیم به دلیل نبود کمال آقای برانکو از من خواست در پست هافبک دفاعی بازی کنم و بعد از مدت‌ها در پست اصلی‌ام به میدان رفتم. فکر می‌کنم بازی خوبی هم انجام دادم. تلاش می‌کنم در بازی برگشت عملکرد بهتری از خودم به جا بگذارم.

مهدی طارمی پنالتی‌اش را در بازی با لخویا از دست داد و این موضوع باعث شد تا یک بار دیگر هجمه‌های زیادی علیه او به راه بیفتد. نظرت در خصوص این موضوع چیست؟

مهدی طارمی بهترین گلزن ماست و در این دو سال که آقای گل شده به خوبی این موضوع را نشان داده است اما به هرحال همه می‌دانند که پنالتی زدن شرایط خاصی دارد و شاید به دلیل بدشانسی طارمی بود که این توپ گل نشد. ما نباید گلزنی‌ها و زحمات طارمی را به این زودی فراموش کنیم. با گل‌هایی که او زد به موفقیت رسیدیم و شاید اگر این گل‌ها را نمی‌زد قهرمان نمی‌شدیم. طارمی نشان داده بهترین مهاجم ایران است و می‌تواند بهترین از این هم باشد. امیدوار هستیم که در بازی برگشت با درخشش طارمی و سایر بازیکنان بتوانیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

اینطور به نظر می‌آید که همه می‌خواهند طارمی گل بزند و شاید به نوعی پرسپولیس فدای طارمی شده است. آیا این موضوع را تائید می‌کنی؟

اینطور نیست و کسی نمی‌تواند بگوید که پرسپولیس فدای طارمی یا هر بازیکن دیگری شود.در پرسپولیس همه تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد و کسی برای خودش بازی نمی‌کند.اگر پرسپولیس موفقیتی به دست آورد برای همه ماست. حتی خود مهدی هم هیچ وقت برای خودش بازی نمی‌کند. ما یک تیم هستیم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم.

اما به نظر می‌آید در آن شرایط کسی پنالتی را نزد و طارمی مجبور شد که پنالتی بزند. چون حتی سیدجلال حسینی هم حاضر نشد پنالتی بزند.

واقعا من این صحنه را ندیدم. در آن لحظه من به کنار زمین رفته بودم تا آب بخورم. بعد از بازی متوجه شدم که اتفاقی افتاده است. به همین دلیل هم نظری در این خصوص ندارم.

این هفته باید با لخویا در زمین خودش بازی کنید. این بازی را چطور می‌بینی؟

واقعا شرایط سختی در انتظار ماست. از نظر آب و هوایی وضعیت قطر در این وقت از سال بسیار سخت و نفس‌گیر است. الان در قطر نمی‌شود نفس بکشی وای به حال اینکه فوتبال بازی کرد اما با این حال ما برای نتیجه گرفتن و صعود به مرحله بعد به قطر می‌رویم. می‌دانیم که آنجا شرایط بسیار سخت است اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا با موفقیت از زمین بیرون بیاییم. ما در آسیا از هیچ تیمی کم نداریم.

چقدر امیدواری که پرسپولیس دست پر از زمین بیاید؟

مطمئن باشید اگر امیدوار نبودیم اصلا به قطر نمی‌رفتیم. ما امید زیادی داریم و پر از انگیزه فردا به قطر می‌رویم تا دست پر از زمین بیرون آمده و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

در فصلی که گذشت رسانه‌ها انتقادهای زیادی از تو می‌کردند اما با عملکردت نشان دادی برانکو بی‌جهت به تو اعتماد نکرده است. الان که فصل رو به پایان است دلخوری از این انتقادها نداری؟

به هر حال رسانه‌ها از ابتدای کار از من شناخت نداشتند. من هم آدم ساکتی هستم و خیلی با رسانه‌ها در ارتباط نیستم و از این مسائل هم انتقادی ندارم و دلگیر نشدم. به هر حال آنها نظرات خودشان را دارند اما خوشبختانه با بازی‌هایی که کردم نظرات مردم برگشت و الان شرایط خوبی دارم. به هر حال در آن ابتدا برخی مطالب باعث شده بود که مردم نسبت به من بدبین شوند اما الان شرایط خیلی بهتر شده است.

با وجود اینکه پستت دفاعی است اما اگر در بازی با لخویا گل بزنی، گلت را به چه کسی تقدیم می‌کنی؟

به این موضوع فکر نکردم اما مطمئنا در صورت گلزنی گلم را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم. البته تمام تمرکز من روی این است که بتوانم در ابتدا برای پرسپولیس بازیکن مؤثری باشم و بعد به مسائل دیگر فکر کنم. موضوعی که باید به آن اشاره کنم و آن این است که باید از خانواده‌ام تشکر کنم که این فصل سخت را با من سپری کردند. من ایران نبودم که دخترم به دنیا آمد و اولین باری که او را دیدم 5 روزش شده بود. الان هم او 35 روزش شده و با آمدن دخترم خیر و برکت به زندگی‌ام آمده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین