اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۶۹۱
با خاتمه آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان، ترکیب این تیم برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان مشخص شد.
۲۱:۰۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون کاراته، پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان امروز در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص گردید.

مجید حسن نیا در وزن ۵۵ کیلوگرم با دو پیروزی ای که برابر معیاد یاری بدست آورد توانست پیراهن شماره یک تیم ملی را از آن خود کند تا همچون آسیایی ۲۰۱۳ امارات، این بار هم‌ مسافر قاره ای تیم ملی کاراته بزرگسالان باشد.

امیر مهدی زاده بدلیل حضور مصطفی روستا در یک وزن بالاتر، بدون برگزاری انتخابی نفر فیکس وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم اعزامی به رقابتهای آسیایی قزاقستان شد.

حسین سمندر با سه برد برابر سعید علیپور و مصطفی روستا سهمیه وزن منهای ۶۷ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان را از آن خود کرد و در ترکیب نهایی تیم اعزامی به آسیایی قزاقستان قرار گرفت.

بهمن عسگری در ماراتن انتخابی وزن منهای 75 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان با 5 برد و 2 باخت به عنوان نماینده این وزن در رقابتهای قهرمانی آسیا شناخته شد.
در این وزن سعید فرخی، ابراهیم حسن بیگی و علی اصغر آسیابری نیز حضور داشتند.

مهدی خدابخشی در روزی که بسیار آماده نشان می داد موفق شد با دو برد و یک تساوی از سد ذبیح اله پورشیب بگذرد و جایگاه خود در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کاراته تثبیت کند.

سجاد گنج زاده هم با طلایی که در بازیهای کشورهای اسلامی بدست آورد بدون برگزاری مبارزه انتخابی نفر فیکس این وزن شد تا در تاتامی قزاقستان به مصاف رقبا برود.

رقابتهای قهرمانی آسیا اواخر تیر ماه در قزاقستان برگزار می شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری