اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۶۷۸
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که امید ابراهیمی به تمرینات آبی‌پوشان بازگشت و مهدی رحمتی بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.
۱۹:۵۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت 19 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار با العین امارات پیگیری کرد. پیش از شروع تمرین امروز علیرضا منصوریان بازیکنان استقلال را به جلسه آنالیز برد و آنها از ساعت 18 تا 19 در جلسه آنالیز حضور داشتند.

* خبر خوب برای کادر فنی تیم استقلال بازگشت امید ابراهیمی به تمرینات این تیم بود. وی امروز در کمپ حجازی حاضر شد و تمرینات خود را زیر نظر دکتر نوروزی پیگیری کرد. ابراهیمی در حالی‌که مشغول تمرین بود، با سؤال یکی از تماشاگران استقلال مبنی بر اینکه آیا به بازی می‌رسی یا خیر، روبرو شد که وی پاسخ داد؛ ان‌شاءالله. وی در تمرین امروز به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت و البته پا به توپ نشد.

* ووریا غفوری دیگر بازیکن استقلال که دچار آسیب‌دیدگی بود امروز در کنار سایر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کرد تا به این ترتیب خیال کادر فنی استقلال بابت مصدومان این تیم راحت باشد.

* هنگامی که هنوز تمرین تاکتیکی آغاز نشده بود و بازیکنان در جلسه آنالیز بودند،‌ سرمربی تیم استقلال از مسئولان کمپ حجازی خواست تا چمن کمی خیس شود و به این ترتیب برای دقایقی چمن آب داده شد.

* وقتی بازیکنان از رختکن وارد زمین چمن شدند، یکی از هواداران استقلال با صدای بلند خطاب به کاوه رضایی گفت؛ کاوه،‌ طارمی کجاست؟ کمی به او پنالتی زدن یاد بده! که این جمله هوادار استقلال با خنده تماشاگران حاضر در کمپ حجازی روبرو شد.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال با در دست داشتن بنری روی سکوها از این تیم حمایت کردند. روی این بنر نوشته شده بود «استقلال، محبوب شهر ساروق».

* در بخش اول تمرین استقلال بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌های خود، زیر نظر علیرضا منصوریان کار تاکتیکی انجام دادند. سرمربی تیم استقلال امروز به‌شدت روی پرس بازیکنان تیم استقلال از جلو تأکید داشت و بارها و بارها در طول تمرین روی این موضوع پافشاری می‌کرد.

* سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال در جریان دیدار این تیم با العین دچار آسیب‌دیدگی شده بود و در این یکی، دو روز در کلینیک استقلال تمرین می‌کرد، امروز زیرنظر بابازاده و در کنار سایر دروازه‌بانان استقلال تمرین کرد تا مشخص شود وی مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با العین امارات ندارد.

* حدود 100 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند و برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را زیرنظر گرفتند.

تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را تا روز شنبه در تهران ادامه خواهد داد و آبی‌پوشان در همین روز راهی امارات خواهند شد تا برای مسابقه روز دوشنبه آماده شوند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین