اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۶۷۶
برخی از مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا با فراهم آوردن شرایط مراسم تدفین و تشییع پیشکسوت فوتبال کشورمان در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا برگزار شود.
۱۹:۰۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید نائینی پیشکسوت فوتبال کشورمان و یکی از مربیان سازنده در رده پایه، به دلیل مرگ مغزی و با موافقت خانواده‌اش فردا مورد عمل جراحی قرار گرفته تا اعضای بدنش اهدا شود.

نائینی چند روز پیش همراه با عده‌ای از دوستانش در تیم هنرمندان مشغول برنامه‌ریزی برای بازی یادبود چهلمین روز درگذشت محروم عارف لرستانی بود که در یکی از همین جلسات حالش بد شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. پزشکان معالج هم مشکل او را سکته مغزی عنوان کرده و بعد از آن عمل جراحی روی این پیشکسوت فوتبال انجام می‌شود.

متأسفانه عمل جراحی روی نائینی مثبت نبود و از دیروز مرگ مغزی او مشخص و به خانواده او اعلام می‌شود که با دستگاه شاید 10 روز دیگر زنده باشد، اما در همین مدت بدن او دچار عفونت خواهد شد.

سپس امروز جلسه‌ای با حضور نوید و نعیم نائینی دو پسر مجید نائینی و پزشک معالج برگزار می‌شود که درنهایت خانواده وی به اهدای عضو او رضایت می‌دهند.

فردا مجید نائینی به بیمارستان دیگری منتقل خواهد شد تا پس از تأیید پزشکان اعضای قابل اهدا از بدن او خارج شده و سپس پیکر نائینی راهی بهشت‌زهرا خواهد شد.

این در حالی است که رایزنی‌هایی از سوی کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در حال انجام است تا مراسم تدفین این پیشکسوت فوتبال در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا برگزار شود.

وانانیوز این ضایعه را به خانواده نائینی تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری