اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۶۶۷
انصافاً رابسون جان‌واریو و لئوناردو پادوانی به ویژه در هفته‌های اخیر و لیگ قهرمانان آسیا از بهترین‌های استقلال بوده‌اند.
۱۸:۴۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رابسون به عنوان بازیكن قرضی از برزیل به تهران آمد و حالا مسئولان باشگاه استقلال در حال مذاكره با باشگاه رابسون هستند كه یك سال دیگر این مدافع را نگه دارند.

علیرضا منصوریان هم كه از عملكرد رابسون جان‌واریو و لئوناردو پادوانی رضایت دارد، از مدیران باشگاه استقلال خواسته است تا هر دو مدافع برزیلی یا حداقل رابسون را نگه دارند. همان‌طور هم كه نوشتیم، رابسون جان‌واریو به عنوان بازیكن قرضی به استقلال پیوسته و باید رضایت باشگاهش برای خرید قطعی او جلب شود.

از سوی دیگر لئوناردو پادوانی هم از نظر باشگاه استقلال بازیكن گران‌قیمتی است. این مدافع برزیلی با قراردادی 980 میلیون تومانی به عضویت باشگاه پرطرفدار تهرانی درآمد كه با برخی آپشن و موارد دیگر، این مبلغ به بالای یك میلیارد تومان می‌رسد! حالا شنیدیم باشگاه استقلال از لئوناردو پادوانی خواسته است برای ماندن تخفیف بدهد!

به نظر می‌رسد ماجرای تخفیف از پادوانی بی‌ارتباط با بحث پژمان منتظری نباشد. پیش‌تر نوشته بودیم باشگاه استقلال تهران برای بازگشت پژمان منتظری باید حسابی سر كیسه را شل كرده و 700 هزار دلار آماده كند! ظاهراً مدافع ملی‌پوش سابق استقلال دیگر مد نظر باشگاه الاهلی نیست و البته گفته می‌شود پیشنهادی جدی هم از سایر تیم‌های قطری ندارد. گویا خسرو حیدری هم كه همسایه پژمان منتظری در تهران است و ارتباط بسیار خوب و صمیمانه‌ای هم با این مدافع دارد، در چند نوبت به نمایندگی از باشگاه استقلال، با بازیكن ملی‌پوش خوزستانی صحبت كرده اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

منبعی كه این اخبار را در اختیارمان گذاشت، مدعی شد سرنوشت لئوناردو پادوانی بدجوری به تصمیم پژمان منتظری گره خورده است. استقلال اگر بتواند پول خرید پژمان منتظری را تأمین كرده و او را برگرداند، آن‌گاه قید لئوناردو پادوانی را خواهد زد. درخواست تخفیف از مدافع برزیلی هم در همین راستاست و این بازیكن شانس بیاورد پژمان در قطر تیم پیدا كند!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین