اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۶۳۵
با وجود این که مصاف با العین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد استقلال با وسواس وارد بازار تابستانی شود اما این باشگاه را باید یکی از فعالان نقل و انتقال دانست.
۱۵:۰۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا منصوریان در پی اوج گیری شایعات پیرامون خریدهای جدید آن هم در آستانه بازی مرگ و زندگی با العین در امارات یک بار دیگر مدعی شد تنها روی دو خرید برای فصل جدید حساب باز کرده است بلکه با این جمله کمی از حواشی اطراف اردو و نگرانی های بازیکنان فعلی بکاهد.

با این وجود آخرین اخبار از روند نقل و انتقالات پنهانی استقلال از قطعی شدن دو خرید و ادامه مذاکرات با دو ستاره دیگر حکایت دارد. مرتضی تبریزی و پژمان منتظری دو بازیکنی هستند که گفته می شود استقلالی ها با آنها برای امضای قرارداد به توافق نهایی رسیده و حتی پیش قرارداد هم امضا کردند به خصوص تبریزی که نه به پیشنهاد ذوبی ها برای ماندن پاسخ داده نه در این یکی دو هفته در دسترس کسی بوده است.

در سوی دیگر افتخاری مدیرعامل باشگاه هم تلویحا از بازگشت منتظری خبر داد و اعلام کرد این بازیکن در لیست منصوریان حضور دارد و مراحل پایانی برای امضای قرارداد را طی می کند تا دوباره با پیراهن شماره 33 استقلال در لیگ برتر به میدان برود. افتخاری حتی در خصوص احتمال کاپیتانی این بازیکن هم صحبت کرد و مدعی شد این موضوع در میان خود بازیکنان حل و فصل خواهد شد.

با وجود قطعی شدن این دو خرید اما علیرضا منصوریان همچنان چشم انتظار دو تا سه خرید دیگر هم برای فصل آتی هست تا جایی که نزدیکان به استقلال مدعی هستند این مربی با یک مدافع کناری، یک هافبک بازیساز و یک مهاجم هم به صورت جدی وارد مذاکره شده و در انتظار توافق نهایی با آنها قرار دارد تا فهرست نفراتش برای لیگ هفدهم را زودتر از آن چیزی که تصور می شد، ببندد. در این بین حتی احتمال اضافه شدن ماشاریپوف ازبک نیز وجود دارد تا استقلال از تمام ظرفیت هایش برای ساختن تیمی در قامت قهرمانی بهره ببرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری