اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۵۷۵
سرمربی تیم فوتبال پدیده، گفت: امیدوارم امسال تیم‌های مشهدی در لیگ برتر از ورزشگاه امام رضا (ع) استفاده کنند چون عدم استفاده از آن یعنی هدر رفتن سرمایه.
۲۲:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  رضا مهاجری بعد از جلسه هم‌اندیشی مربیان لیگ برتری، گفت: این جلسه هر سال قبل از آغاز لیگ برگزار می‌شود و امروز هم جلسه خوبی بود. 

فتاحی و اسدی برنامه‌های خود را ارائه کردند و مربیان هم نظرشان را هم دادند. امیدوارم یک تعامل خوب این وسط به وجود بیاید تا هم تیم‌ها کیفیت لازم را داشته باشند و هم سازمان لیگ برنامه خود را به خوبی پیاده کند. 

وی در مورد مربیانی که در این جلسه حضور نیافتند گفت:‌ اگر همه همکاران بودند بهتر بود چون کیفیت جلسه بالا می‌رفت اما شاید جلسه کاری اجازه نداده ضمن اینکه ما هم در کلاس مربی‌گری بودیم و با خستگی به این جلسه آمدیم. بهتر بود همه باشند اما حتماً سایر مربیان دلیل قانع‌کننده‌ای داشتند که نیامدند.

سرمربی پدیده در مورد اینکه آیا بهتر نیست بازی‌های تیم‌های مشهدی در لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا برگزار شود، گفت: اتفاقاً این موضوع کمک می‌کند به رشد فوتبال در مشهد. وقتی ورزشگاهی استاندارد روز دنیا را دارد و از آن استفاده نکنیم یعنی هدر رفتن سرمایه. تمام امکاناتی که این ورزشگاه دارد می‌تواند به کیفیت بازی‌ها کمک کند و امیدوارم امسال تیم‌های مشهدی در لیگ برتر در این ورزشگاه بازی کند. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری