اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۵۳۷
دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است تیم منصوریان برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا راه بسیار سختی دارد.
۱۷:۵۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پرویز برومند دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است تیم منصوریان برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا راه بسیار سختی دارد چراکه تنها با یک گل اختلاف العین را در تهران شکست داده و از امتیاز میزبانی‌اش به خوبی استفاده نکرده اما در مقابل العین در خانه خودش و در بازی برگشت هر کاری خواهد کرد و همه‌چیز را می‌خرند تا از سد استقلال بگذرند و از این مرحله صعود کنند.

بازی استقلال و العین چطور بود؟


بازی زیاد دلچسب نبود اما استقلال در دقیقه 92 به آن چیزی که می‌خواست رسید. فکر می‌کنم با این پیروزی حداقل 50درصد راه را رفت اما در بازی برگشت کار استقلال سخت‌تر است چون آنها در خانه خودشان بازی می‌کنند و هم حمایت تماشاگر را دارند و هم حمایت AFC را خواهند داشت.

جدی؟ فکر می‌کنید AFC از العین حمایت خواهد کرد؟


آنها اگر نیاز باشد همه‌چیز را می‌خرند. فکر می‌کنم اگر مرحله گروهی بود مشکلی نبود اما چون مرحله حذفی است و آنها هم همین یک بازی را دارند و نایب‌قهرمان آسیا هم هستند دست به هر کاری می‌زنند تا در این مرحله حذف نشوند و به مراحل بالاتر برسند. خیلی امیدوار بودم که استقلال اینجا کار را تمام کند. یعنی اگر دو بر صفر یا سه بر صفر می‌برد همه‌چیز تمام شده بود اما از آنجایی که بچه‌های استقلال جوان هستند برای بازی برگشت باید از نظر روحی و روانی روی آنها کار شود و اگر از نظر روحی آماده باشند دور از دسترس نیست که آنجا هم نتیجه بگیرند.

العین را چطور تیمی دیدید؟


به نظر من العین آن‌جوری که جلوی ذوب‌آهن بازی کرد مقابل استقلال نتوانست بازی کند. شاید جو استادیوم و جوی که تماشاگران درست کرده بودند روی آنها تاثیر گذاشته بود.

جو استادیوم روی یک تیم حرفه‌ای باید این‌قدر تاثیر داشته باشد؟


در هر صورت در تیم حرفه‌ای بازیکنانی هستند که یکسری از آنها تجربه اینچنینی دارند اما همه آنها این‌طوری نیستند و جو روی آنها تاثیر می‌گذارد اما کمتر می‌توانیم در آسیا تیمی را پیدا کنیم که جلوی 70، 80 هزار تماشاگر بتواند خودش را این‌طوری کنترل کند.

چه تصوری از بازی برگشت دارید؟


اگر غیرت ایرانی که در تمام جوان‌های ایرانی هست در بچه‌های استقلال به جوش بیاید می‌توانیم نتیجه بگیریم. البته استقلال چیزی کم ندارد و به لحاظ توان فوتبالی هر دو در یک سطح بودند و نه آنها برتر از استقلال بودند و نه استقلال برتری خاصی نسبت به آنها داشت. فکر می‌کنم استقلال به دلیل نبودن امید ابراهیمی و امید نورافکن در خط هافبک مثل همیشه نبود و غیبت آنها تاثیرگذار بود اما در مجموع دو تیم در یک سطح بودند. حالا باید ببینیم در بازی برگشت چه اتفاقی می‌افتد. احساس می‌کنم استقلال از تماشاگرانش و امتیاز میزبانی‌اش استفاده خاصی نکرد و حالا باید ببینیم العین در بازی خانگی‌اش چکار می‌کند.

الان استقلال را جزو هشت تیم برتر آسیا نمی‌بینید؟


در حال حاضر 50-50 است. آن چیزی که دوست دارم این است که استقلال یک ستاره به ستاره‌هایش اضافه کند اما با این نتیجه‌ای که در بازی رفت گرفتند فکر می‌کنم نتیجه ضعیفی بود و برد یک بر صفر نمی‌تواند تضمین‌کننده باشد. اما اگر سه بر صفر برده بودند الان با خیال راحت می‌گفتم که صعود می‌کنند و در جمع هشت تیم آسیا هستند اما کار سخت شد و باز هم خدا را شکر که با همین گل دقیقه پایانی بازی را بردند. کار استقلال خیلی سخت است. استقلال اگر آنجا دفاع کند ضرر می‌کند چون آنجا بهترین دفاع حمله است چون اگر حمله کند و به العین گل بزند به صعود خیلی نزدیک می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین