اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۵۲۲
مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید که احسان حاج صفی پس از بازگشت از بازی های ملی قراردادش را تمدید خواهد کرد.
۱۷:۴۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد تمدید قرارداد احسان حاج‌صفی گفت: با آقای حاج‌صفی برای انعقاد قرارداد صحبت کردیم و ایشان گفتند که بعد از اردوی تیم‌ملی و بازگشت از اتریش در مورد تمدید قرارداد صحبت می کنیم. فعلا بازی های ملی در پیش است و می‌خواهم تمرکزم را روی تیم‌ملی بگذارم.

مدیرعامل سپاهان در ادامه و در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت نهایی چپاروف و اینکه آیا این باشگاه همچنان به فکر حفظ هافبک ملی پوش نیم فصل دوم خود است، عنوان کرد: ما در رابطه با انعقاد قرارداد بحثی نداشتیم. وکیل آقای چپاروف امروز تماس داشتند و عنوان کردند که چپاروف با استقلال قراردادی ندارد و فسخ کرده است و ایشان بازیکن آزاد هستند و گفتند اگر باشگاه سپاهان پیشنهادی دارد اعلام کند تا از طریق کارگزار ایشان اقدام شود.

طاهری ادامه می‌دهد: ما به ایشان گفتیم که از نظر اخلاقی با استقلال تفاهم‌نامه داریم و در صورتی حاضریم با چپاروف وارد مذاکره شویم که تفاهم‌نامه یا سندی با استقلال نداشته باشد و در این صورت با او مذاکره می کنیم. چپاروف بازیکن خوب و با اخلاقی است و از نظر فنی هم بازیکن خوبی است، ولی یکسری چیزها به خود ایشان برمی‌گردد و اینکه آیا دوست دارد در ایران زندگی کند یا نه یکی از مسائلی است که خودش باید در موردش تصمیم بگیرد. ما با این بازیکن مذاکره نمی‌کنیم و تنها در صورتی که باشگاه استقلال رضایت بدهد با او وارد مذاکره می‌شویم.

طاهری در پاسخ به سوال که بودجه ای که باشگاه سپاهان برای حضور قدرتمند در لیگ شانزدهم در لیگ شانزدهم در نظر گرفته ، اظهار داشت: ما با تمام وجود کار می‌کنیم که تیمی خوب و قدرتمند با توجه به نقطه نظرات مربی تیم آماده کنیم. به هر جهت دوست داریم تیم خوبی ببندیم و با حداقل بودجه بهترین تصمیمات و نفرات را بگیریم. حالا ممکن است به بازیکنی بودجه کمتری اختصاص داده شود و به بازیکن دیگری بودجه بیشتر.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه شنیده می شود بازیکنان سرشناسی نظیر سجاد شهباززاده ، کاوه رضایی، رامین رضائیان و سعید آقائی در لیست کرانچار هستند ، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها بازیکنان در لیست ما هستند ولی ما نه تایید می‌کنیم و نه تکذیب می‌کنیم؛ چون این مسائل هم برای ما و هم برای بازیکنان چالش برانگیز است و بهتر است تا نهایی شدن قرارداد صحبتی نشود. ما هم تا زمانی که قطعی نشود اعلام نمی‌کنیم.

طاهری در مورد توافق با پورقاز و اینکه چه زمانی قرارداد او نهایی می شود، نیز گفت: با آقای پورقاز علیرغم اینکه مذاکراتی داشته ایم ولی هنوز قطعی نشده و امیدواریم در آینده به تعامل دو طرفه برسیم. البته این امکان هم وجود دارد که نتوانیم به توافق دست یابیم.

محسن طاهری در مورد اینکه با توجه به علاقه سپاهان به گادوین منشا با توجه به منع قانونی پرسپولیس هنوز به آوردن این مهاجم به اصفهان فکر می کنند یا خیر، بیان کرد: قطعا آقای منشا بازیکن با کیفیتی است اما پرسپولیس داعیه‌ای دارد که با او قرارداد امضا کرده و فکر نمی‌کنم اصلا جایی از اعراب وجود داشته باشد که به قضیه ورود کنیم چون اگر بازیکن قرارداد داشته باشد، نمی تواند برای باشگاه دیگری بازی کند.

مدیرعامل سپاهان در پایان در پاسخ به سوالی در مورد توافق با کرانچار توضیح داد: کرانچاریک قرارداد 2 ساله با باشگاه دارد و نوع قرارداد به گونه ای است که هم ایشان راضی هستند و هم باشگاه.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری